Mijn vraag is dus zijn het ''makkelijke'' visjes om te houden? Ik was niet van plan extra maatregelen te nemen om de waardes aan te passen en deze test ik ook eigenlijk nooit
Trichopsis schalleri zwak?
Trichopsis schalleri zwak?
Ik ben van plan deze vissen in een groepje te houden in mijn 60cm bak. Samen dus met rasbora galaxy. Echter hoor ik her en der dat het een zwak visje is. Gevoelig voor de waterwaarden.
Mijn vraag is dus zijn het ''makkelijke'' visjes om te houden? Ik was niet van plan extra maatregelen te nemen om de waardes aan te passen en deze test ik ook eigenlijk nooit
Hallo 
Re: Trichopsis schalleri zwak?
gelijk aan de pumila.
waren een van de eerste visjes ooit die ik had en die hebben 3 of 4 keer een 90% waterwissel overleefd (voordat ik leerde dat dat fout was) dus zwak.... mwoah... denk dat t afhangt van waar ze vandaan komen misschien...
waren een van de eerste visjes ooit die ik had en die hebben 3 of 4 keer een 90% waterwissel overleefd (voordat ik leerde dat dat fout was) dus zwak.... mwoah... denk dat t afhangt van waar ze vandaan komen misschien...
Re: Trichopsis schalleri zwak?
ja maar zal ook van kweker op kweker wel wat verschil in zitten.