Wat kan ik hieraan doen?
Ik geef 12 uur per dag licht en geef verder geen voeding bij. Het licht komt van 4 ledstripjes.
Hier een foto van zeer lelijk Belgisch groen.

Kan iemand mij hiervoor goede raad geven?

Deze strips geven allemaal dezelfde kleur ligt. Ze zijn in te stellen, dus ik heb ze zo wit mogelijk staan, tegen geel aan. Mij is verteld dat het ligt dan het grootste spectrum heeft wat goed is voor de planten. Per strip zitten er 9 ledlampjes in.Fabian schreef:Ik denk dat die 4 ledstripjes te weinig en/of slecht licht geven. Zou je iets meer kunnen vertellen over die ledstripjes? Welke kleur geven ze?
Nee, ik heb nog nooit waterwaardes gemeten en heb daar ook geen middelen voor. Ik moet toch maar naar de winkel en nog een aantal dingen dus aanschaffen.Bertus schreef:Ik denk ook dat de led verlichting te weinig is i.c.m. een flink aantal voedingstoffen te kort. Heb je ook de waterwaardes al gemeten?

Jíj weet iets niet?Laurens schreef:Ahum, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat "die vriend van hem" Ard aanraadde het hier even na te vragen, want de vriend in kwestie was even niet zeker van de situatie
oké, ik ben van plan om er 2 spotjes boven te hangen. Zou dat dan genoeg zijnpeterdenhaag53 schreef:Is duidelijk een tekort aan licht en voeding!
Of meer witte leds erboven doen of andere sterkere lichtbron erboven.
Kleibolletjes bij de wortels doen. Easycarbo en Profito erbij doseren. Eerst halve dosis en na een weekje of 2 opvoeren naar de voorgeschreven dosis. Planten die te slecht zijn wegdoen en wat nieuwe erbij.