doe ik iets fout
Re: doe ik iets fout
Dat is inderdaad er weinig verschil. Ik denk ook niet dat het veel verschil maakt, een 300W zal tegenover een 200w minder lang hoeven te verwarmen denk ik 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865
nu een paar dagen verder staat de temp nog steeds op 25,3 en af en toe gaat ie naar 25,4
gelukkig lijkt dit probleem opgelost en was gewoon de termostaat van de oude kapot.
gartelijk dank aan iedereen die heeft meegeholpen om dit probleempje op te lossen
groetjes
paul
gelukkig lijkt dit probleem opgelost en was gewoon de termostaat van de oude kapot.
gartelijk dank aan iedereen die heeft meegeholpen om dit probleempje op te lossen
groetjes
paul
doe ik iets fout
Als je het heel goed wilt doen moet je juist de andere kant op denken.paultje schreef:hahaha weet ik , en de verkoper zij dat ook al maar het prijsverschil met een 200 wat was maar 3 euro en ik dacht dan liever wat overcapaciteitBertus schreef:Kijk dat zijn goede berichten, voor 180 liter had 200W ook al voldoende geweest
2 van 100 w op de bak zou nog veiliger zijn, als er dan 1 stuk gaat heb je altijd nog de ander maar nog veel belangrijker is als er 1 op hol slaat en niet meer uit wil, met een 100w kan je er vanuit gaan dat niet je hele bak overkookt maar met een 300w gebeurd dat wel.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
Hmmmm, daar zit wat in. Goed punt 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!
je hebt eigenlijk gewoon gelijk , niet bij nagdacht. maar wel weet iets geleerdRody schreef:Als je het heel goed wilt doen moet je juist de andere kant op denken.paultje schreef:hahaha weet ik , en de verkoper zij dat ook al maar het prijsverschil met een 200 wat was maar 3 euro en ik dacht dan liever wat overcapaciteitBertus schreef:Kijk dat zijn goede berichten, voor 180 liter had 200W ook al voldoende geweest
2 van 100 w op de bak zou nog veiliger zijn, als er dan 1 stuk gaat heb je altijd nog de ander maar nog veel belangrijker is als er 1 op hol slaat en niet meer uit wil, met een 100w kan je er vanuit gaan dat niet je hele bak overkookt maar met een 300w gebeurd dat wel.
dank je wel
groetjes
paul
doe ik iets fout
Wij mensen denken vaak te moeilijk
eigenlijk moeten we gewoon heel simpel denken haha.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.