Zelfs Vlekkie was in dit fenomeen geinteresseerd.

Ik probeerde te redden wat er te redden viel.

Op het einde zag onze boom er zo uit: nog ongeschonden.

Daar lagen de plakjes PU.

Toen was het tijd om met z'n allen iets te eten.

Reuze bedankt om je complimentje, beste Max!Max schreef:1e boom ziet er super uit zeg! Waarschijnlijk wordt de 2e ook wel zo mooi![]()
Groetjes Max

Tja, beste Peter, als je daarbij dan nog rekent dat ik verschillende dingen moet laten doen door anderen (zoals het ontdooien van m'n diepvries), moet je ook rekenen op het oordeel van anderen om te zien dat het wel goed gebeurt. Indien dit niet het geval is (zoals bij het ontdooien van m'n diepvries), kun je wel vragen om het de volgende keer anders te doen (zodat het voer zeker niet ontvriest), maar het kwaad is dan wel geschiedt...peterdenhaag53 schreef:Helemaal waar wat je zegt over de dode visjes. Overkomt ons allemaal en we leren ervan!
Als ik een vis moet uitvangen sta ik met het zweet op de rug en meestal lukt het alleen als je je hele bak leeghaalt, dus alleen in uiterste nood doe ik dat.
Okee..gelukkig dat jullie je konden voorbereiden op het wegdoen van de bak en gelukkig gaat deze naar jullie vriendin!
Tja, ik had het ook liever anders gezien. Maar, de zaken liggen nu zoals ze liggen. Indien mijn vermoeden juist is, heb ik al instructies gegeven opdat zoiets zich niet kan herhalen in de toekomst. Dus..?Bertus schreef:Dat is een aardige tegenvallerVisjes vangen gaat mij altijd nog goed af, met veel geduld en niet met het schepnetje gaan jagen kom je een heel eind