Het resultaat, tot hiertoe...

Getrokken vanuit Tims positie in mijn bureel...

Ja, het is een dame die van het goede leven weet te profiteren!Erik Partizan schreef:aaaah vlekkie is dik zat, en dat hondje heeft zulke dunne pootjes, die mag best dat velletje hebben......
hmmm
nu ik er over nadenk, dat is wel het lekkerste stukje van de hele kip, hier krijgt dus geen hond en geen kat dat velletje

Wel, voor het weer hoef je het helemaal niet te doen, beste Eric...Erik Partizan schreef:zeker zit ik nog in slowakije, en heb absoluut geen plannen om terug in nederland te gaan wonen.
De enige reden dat ik naar nederland kom is om eiken meubels te halen, die zijn erg gewild hier, en erg goedkoop of gratis in nederland, alleen vervoer tikt nogal aan.
Ik ben nu ook weer een klein bakje aan het inrichten, en daarna is er een 60 of 70 literbakje aan de beurt (heb geen centimeter hier om te kijken hoeveel er nu eigenlijk in gaat)
Ik heb volgens mij dit topic ook weer helemaal gelezen, en snap de bedoeling van de grote mal, dat is makkelijker toegankelijk tijdens het bouwen, om alles op zijn plek te testen, maar waar dienen die kleine malletjes nou voor eigenlijk?

Sorry!Erik Partizan schreef:nou weet ik nog niet wat je met die stapel mallen gaat doen hahahah