Dat heeft niets te maken met zielig doen, beste Michel!youdoom schreef:Ik heb zelf mijn dingen die ik al een beste tijd wou doen uit moeten stellen,ik heb een oog aandoening ik had nog maar 0.5% zicht over aan het rechter oog en linker oog viel in 2 jaar terug van 70 naar 18%,nu heb ik aan het meest slechte oog voor de tweede keer een transplantatie gehad
en andere oog is het laatste half jaar niet verder terug gelopen,dus ik kan wel zeggen dat het er allemaal veel beter dan een jaar geleden uitziet.
Maar goed ik heb op het moment nog wel een vrij beperkt zicht.
Ik kwam een aantal maanden geleden op jullie vorige topic terecht,en dat is toch ook wel een beetje de aanleiding geweest om toch te starten met de bouw van mijn aquarium,ondanks dat het soms best wel lastig is...lol nu wil ik natuurlijk niet zielig doen
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=6826
Michel
Wow, dat zal ook wel even schrikken zijn geweest, 1 jaar geleden! Al een geluk dat men het met operaties toch enigszins heeft kunnen verbeteren!
Laat je nooit kisten, beste Michel! Wat je in elkaar aan't steken bent, is erg knap en heel wat meer dan wij ooit zullen kunnen bewerkstelligen!