Jep hij zuigt direct je hele bak leeg dan.
Is de tetra tec ex filter niets voor je dan. Zit al het filtermateriaal al in, zitten kranen op en een aanzuigmechanisme.
Buitenfilter voor aqua 60
Re: Buitenfilter voor aqua 60
Heb even wat meer informatie nodigKevin schreef:Jep hij zuigt direct je hele bak leeg dan.
Is de tetra tec ex filter niets voor je dan. Zit al het filtermateriaal al in, zitten kranen op en een aanzuigmechanisme.
over wat precies, zal je een link geven alvast.
http://nl.tetra.de/tetra/go/EB5D374415C ... lang_id=14
http://nl.tetra.de/tetra/go/EB5D374415C ... lang_id=14
Hier heb je een Eheim 2213 met alles erbij voor weinig, maar ik denk dat deze wel wat te groot zal zijn voor de 60.
Hier heb je de Dennerle die Kevin ook heeft, schijnt erg goed te zijn.
Hier heb je de Dennerle die Kevin ook heeft, schijnt erg goed te zijn.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Bij de Dennerle zitten geen kranen bij dan zou ik toch voor de tetra tec ex 400 gaan heb je gelijk meer filtervolume en totaal aantal liter water gaat gelijk wat omhoog (meer buffer).
Mmm, nu twijfel ik. Volgens mij heeft die denler niet hele lange slangen. Daarnaast kan ik hem niet ophangen
Die kun je ook neerzetten, bij mij staat hij ook. Slangen hmmm die waren toch best lang uit mijn hoofd gezegd.
Oke en hoe dik? Ik wil namelijk niet in de kap gaan snijdenKevin schreef:Die kun je ook neerzetten, bij mij staat hij ook. Slangen hmmm die waren toch best lang uit mijn hoofd gezegd.
Ik ben zeer tevreden over de tetra ex
Doorsnede van de slangen: 11,3 mm
Slangen zijn ongeveer 1,5 meter lang bij aankoop.
Heb vorige week nieuwe slangen gekocht voor €1,- de meter.
Doorsnede van de slangen: 11,3 mm
Slangen zijn ongeveer 1,5 meter lang bij aankoop.
Heb vorige week nieuwe slangen gekocht voor €1,- de meter.
beter een gat in je hand dan een hand in je..
De dennerle filter heeft de zelfde slang maat uit mijn hoofd gezegd, maar is dus stukken kleiner, minder water enz.
Ik zou ook altijd weer voor de tetra tec ex filters gaan, ideale dingen voor een schappelijke prijs.
Ik zou ook altijd weer voor de tetra tec ex filters gaan, ideale dingen voor een schappelijke prijs.
Kevin schreef:De dennerle filter heeft de zelfde slang maat uit mijn hoofd gezegd, maar is dus stukken kleiner, minder water enz.
Die denler spreekt mij opzich wel aan. iemand anders heeft hem ook op zijn aqua 60 lopen. Qua prijs is hij niet ideeal en verbruik qua watts ook niet
Ik heb de Elite Crystal Flo 20 op mijn 60l aquarium staan. Kostte 40 euro en is helemaal compleet met filtermateriaal en slangen. De slangen zijn zo'n 1,5 meter lang. Echt een goede filter en helemaal niet duur.