planten ruilen op het aquafora?
Re: planten ruilen op het aquafora?
voor het nieuw aangemaakte planten ruil topic klik hier
Het forum is geboren, veel plezier ervan.
Bedankt. 
Misschien een idee om bij de advertenties een foto bij te plaatsen?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Ok dan blijft ie hierRody schreef:Komt voor zover ik weet ook uit het gebied. Dus mag onder een Azië biotoop gebracht worden.
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-
labarca
Ik vindt het een top-idee en wil graag meedoen ook al heb ik niet veel of iets bijzonders maar kan er altijd wel iemand blij mee maken.
Het enige probleem dat ik heb is dat ik de benamingen niet weet, ben daarin een ramp maar van eentje weet ik het wel: kikkerbeet en daar kan ik wat van missen o.a..
Daarnaast heb ik nog wat (kleine)plukjes mos en een paar andere plantjes die dun en langbladig zijn, goed geworteld.
Moet alleen nog in een database de namen opzoeken maar als iemand wat heeft dan hou ik me aanbevolen, kan altijd wel wat gebruiken, maakt niet uit wat maar vooral nubia's en Belgisch groen.
Gr.
Johan
Het enige probleem dat ik heb is dat ik de benamingen niet weet, ben daarin een ramp maar van eentje weet ik het wel: kikkerbeet en daar kan ik wat van missen o.a..
Daarnaast heb ik nog wat (kleine)plukjes mos en een paar andere plantjes die dun en langbladig zijn, goed geworteld.
Moet alleen nog in een database de namen opzoeken maar als iemand wat heeft dan hou ik me aanbevolen, kan altijd wel wat gebruiken, maakt niet uit wat maar vooral nubia's en Belgisch groen.
Gr.
Johan
Als je een foto plaats in plaats van een naam, komen we ook een heel eind. Uiteindelijk worden planten toch vaak uitgezocht op het uiterlijk, en er lopen hier vast wel mensen rond die de naam weten 
Klaar om info te spuiten en absorberen!
planten ruilen op het aquafora?
Waaronder onze eigen wandelende encyclopedie met de titel "Laurens"Laurens schreef: er lopen hier vast wel mensen rond die de naam weten
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Rody schreef:Waaronder onze eigen wandelende encyclopedie met de titel "Laurens"Laurens schreef: er lopen hier vast wel mensen rond die de naam weten
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
labarca
Op zich een prima idee.
Ik denk dat ik een van de gebruikers zal zijn di er veel op te vinden zal zijn.
Niet dat ik veel te ruilen heb maar ik ben altijd wel op zoek naar planten en stekjes, zelfs snoeiafval is hier zeer welkom.
Niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn vrijwilligerswerk.
Kom maar op met die handel.
Groetjes,
Johan

Ik denk dat ik een van de gebruikers zal zijn di er veel op te vinden zal zijn.
Niet dat ik veel te ruilen heb maar ik ben altijd wel op zoek naar planten en stekjes, zelfs snoeiafval is hier zeer welkom.
Niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn vrijwilligerswerk.
Kom maar op met die handel.
Groetjes,
Johan