Die gloed heb je gelijk in maar de hele vorm...........dan zou hij echt vreselijk jong moeten zijn, alle vrouwtjes die ik tot nu toe gezien heb hebben die neus eigenlijk.
De gloed heb ik zelf eigenlijk nog nooit opgelet, zou het niet door de foto kunnen komen?
Pauwooggrondel baby´s
Pauwooggrondel baby´s
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
Re: Pauwooggrondel baby´s
Hij zat in een showbak bij de aquariumwinkel en wel bij een man. Die er net zo uitzag als mijn man (maar dan met bult) Ik kan nu nog niet zien of hij/zij ook echt die rode gloed heeft, mijn licht gaat pas rond 12 uur aan 
Hallo 
Snap wat je bedoelt, maar is het misschien mogelijk dat ondergeschikte mannetjes dat niet of minder hebben? Dat is wel bij cichliden met bultkoppen, zoals frontosa's...Rody schreef:Die gloed heb je gelijk in maar de hele vorm...........dan zou hij echt vreselijk jong moeten zijn, alle vrouwtjes die ik tot nu toe gezien heb hebben die neus eigenlijk.
Zou kunnen, maar ik zie het altijd op foto's van mannetjes...De gloed heb ik zelf eigenlijk nog nooit opgelet, zou het niet door de foto kunnen komen?
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Pauwooggrondel baby´s
Ik heb trouwens eens mijn dames goed bekeken en ze hebben allemaal die rode gloed in hun ogen, apart was me nog nooit opgevallen eigenlijk, blijkbaar is het dan toch niet iets van de mannen bij deze vis.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
Hmm oké, dan schrap ik die uit mijn programma
dan is het absoluut een vrouw.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Ik heb gister ook ff naar die rode ogen zitten kijken en bij mij heeft ook inderdaad het mannetje het maar ook het vrouwtje! Gelukkig maar dat het dan toch een vrouwtje is. Dan zie ik wel wat er gaat gebeuren 
Hallo