2de legsel van Fabian en eline,

Plaats reactie

Onderwerp auteur
Caithlynn
0-200
0-200

2de legsel van Fabian en eline,

Bericht door Caithlynn »

jipêejeeeeeee,

ze hebben een tweede legsel sedert deze avond, ik zit met een koppel h-jonge discussen, die blijkbaar al volwassener zijn dan ik dacht, een goeie 13 cm, het is nu voor de tweede keer dat ze eitjes hebben,
de vorige keer had ik en hun eitjes onder gebracht ik een kweekaquairum maar daar hebben ze heel de boel opgegeten, ik had ze dan nog een hele tijd laten zitten maar er gebeurde niets meer. doordat ze nog maar 13 cm zijn besloot ik heb terug te plaatsen in de rio 400, zodat ze zelf nog mooi konden doorgroeien, en nu een maand later hebben ze terug eitjes gelegd, ik ga ze nu mooi laten zitten, eten ze ze weer op tot daar aan toe, dat ze eerst nog maar zelf groter worden,ik heb al gehoord dat ze aan 13 cm ze wel groot kunnen brengen maar ik heb ook al gehoord dat dit dan hun eigen groei tegenhoudt omdat ze teveel energie in het nest moeten steken, dus laat ik ze maar doen, als ik zie dat er jongen aan hun lijfje hangen zal ik ze dan eens in het kweekaquarium plaatsen.
ik weet trouwens nog steeds niet wie er het mannetje of het vrouwtje is, en kunnen twee vrouwtjes ook eitjes afzetten samen? ik weet nog zoveel niet, als iemand me een goed boek over discussen kan aanraden is dit echt welkom want meer dat hun water onder controle houden en ze goed eten geven zodat ze zelf goed groeien is me nog niets meer bekend. :?:

Ralph
1000+
1000+

Re: 2de legsel van Fabian en eline,

Bericht door Ralph »

Iemand nog enige idee hoe het hiermee staat?
Swordfish zijn bakje

Groeten,
Ralph