Ik heb hem met zuignapjes in mijn bioloog zitten.
overloop voor bioloog??
Re: overloop voor bioloog??
Geen probleem kan geheel onderwater, horizontaal of vertikaal 
ik heb de houder er weer uitgesneden en ga hem met rubber zuignapjes vast maken in me bioloog.. thanx
De kunst is steeds meer jezelf te worden, in plaats van te zijn wie anderen verwachten dat je bent...
-
Cichlidenkwekers
- 0-200

Ik weet niet of ieder ellement onder water mag, normaal staat er een waterstand op.
Maar na een geruime tijd wordt de kabel stug en als je dan het ellement erin en eruit haalt dan kan het wel eens voorkomen dat de kabel juist boven de afgesloten rubber gaat schuren.
Tja en het is niet verstandig om dan je handen bij het ellement te houden.
Dus persoonlijk zorg ik dat ieder ellement mooi boven de waterspiegel uitkomt.
Maar na een geruime tijd wordt de kabel stug en als je dan het ellement erin en eruit haalt dan kan het wel eens voorkomen dat de kabel juist boven de afgesloten rubber gaat schuren.
Er zijn inderdaad merken die niet ondergedompeld mogen worden en ook weer die dat wel mogen.Rene schreef:Ik weet niet of ieder ellement onder water mag, normaal staat er een waterstand op.
Als je in het aquarium of Bioloog aan het werk moet trek je toch altijd even de stekker van het verwarmingselement eruit..
Doe ik tenminste altijd om eventuele problemen te voorkomen.
Een Juwel Rio 240 ( bestand voor nieuwe bak )
Een Euro Rimini 185 ( tropisch )
Vitakraft 60 liter (LEEG)
Een Cayman 50 liter (LEEG)
!! Ik kom er rond voor uit.. VIERKANT is beter !!
Een Euro Rimini 185 ( tropisch )
Vitakraft 60 liter (LEEG)
Een Cayman 50 liter (LEEG)
!! Ik kom er rond voor uit.. VIERKANT is beter !!
Ik ben ooit eens zo stom geweest om het glaasje van een oude verwarmingsstaaf af te halen omdat het bimetaaltje niet meer functioneerde. Op zich geen probleem tot ik de stekker in het stopcontact deed om te voelen of de spiraal wel warm werd en toen......tja toen stond ik een beetje te rillen hahaha. Dus gooi kapotte elementen direct weg. Ik had geluk dat mijn broer de stekker eruit kon trekken, doordat ik te ver ver weg zat kwam ik er niet bij en ik kon mezelf bijna niet meer bewegen. Maar na een paar dagen spierpijn is het wel weer redelijk hersteld met mij 
gr, Rico
-
Rob Bosman
Kevin dat is dat tocht gat wat ze den helder noemen denk ik.boes schreef:ik woond zo'n beetje in noord holland noord, en dan in het noorden bijna in het noordelijkse puntje, ik kan texel zowat ruiken.
Lijkt me wel ja, dat is een behoorlijk eindje rijden.
haha nee gelukkig niet den helder, maar wel een dorp er net onder.. scheelt 15 kilometer..
ik heb nu mijn bioloog gevult met water en ben aan het kijken of ie het doet en dat gaat goed alleen is me opvoerpomp nog te licht, ik ga v/d week ff een opvoerpomp halen die 2000l/u draait. dat moet toch genoeg zijn?
ik heb nu mijn bioloog gevult met water en ben aan het kijken of ie het doet en dat gaat goed alleen is me opvoerpomp nog te licht, ik ga v/d week ff een opvoerpomp halen die 2000l/u draait. dat moet toch genoeg zijn?
De kunst is steeds meer jezelf te worden, in plaats van te zijn wie anderen verwachten dat je bent...
Lijkt me wel genoeg hoor, hoeveel liter opvoerpomp heb je nu staan dan?
St anna palowna toevallig
St anna palowna toevallig
anna paulowna klopt als een bus.. we hadden er wel een prijsvraag van kunnen maken haha.
ik heb nu een 900 l/u 1.8 mtr opvoer hoogte
ik heb nu een 900 l/u 1.8 mtr opvoer hoogte
Ja 900 is wel weinig, ik had er een 1200 aan hangen en die stroomde amper. Nu met een 2400 draait het als een tierelier.
ik mag door voor de magnetron

maar 2000 moet wel gaan hé?
oke voor de microwave.
als je (of iemand anders) mijn beroep raad.
tip: als ik geweest ben komt niemand er meer in of uit ..
we raken trouwens wel een beetje off topic ghehe..
oke voor de microwave.
als je (of iemand anders) mijn beroep raad.
tip: als ik geweest ben komt niemand er meer in of uit ..
we raken trouwens wel een beetje off topic ghehe..