Hiermee is de aftrap van ons volgende project officieel gegeven.
De verlengkabels voor de Tanganyika-bak, een beschermplastiek voor onze tafel, 1 bus PUR-schuim, 2 bidonnetjes met gas, een gasbrander en, natuurlijk, the Essentials of Life.

Wel, dan staat je er nog een lange lijdensweg te wachten, beste Kwekvlek. Want we moeten nog aan alles beginnen. Zelfs aan onze eerste experimenten...KwekVlek schreef:Oe. Ik kan nu al niet wachten tot het eindresultaat. Vooral niet als het net zo mooi wordt als jullie andere.
Persoonlijk denk ik omdat de fles bijna leeg is. Dat betekent een tripje naar de nachtwinkel...Kees schreef:Jullie blijven wel bezig, maar zie ik daar een wat bedenkelijk gezicht?
Is dat of omdat de tafel vol staat of omdat de fles bijna leeg is?
Wel, we zijn nog maar voorbereidingen aan het treffen. Wanneer het ernstig wordt, zul je het wel merken.m-kaan schreef:Idd jullie blijven bezig.
Leuk verslagje weer en veel succes met het opstarten.
Hartelijk bedankt voor je goede wensen, beste Air-Wolf!AirWarrior schreef:Bij deze wens ik jullie wederom succes met dit project.
Dat sippe gezicht is omdat de fles al bijna leeg is en de tafel nog zo vol. haha

Ja, dat is zo.Kevin schreef:Dat is een heel mooi paludarium geworden van de foto's die je als voorbeeld gebruikt.
Zou je bij de foto's van de achterwand ook even de bron willen vermelden? anders kunnen we er mogelijk problemen mee krijgen.
Wel een mooi idee hoor, i love the occellatus. Zo'n klein visje maar zo'n felle donder.
Dat zijn we nu aan 't onderzoeken, beste Mitchel! We hebben een paar ideeen en zijn de haalbaarheid ervan nu aan't onderzoeken. Wat we eigenlijk moeten weten is of organisch matriaal, bedekt door Epoxy, van binnenuit kan beginnen rotten door vocht, in het organische materiaal aanwezig? Als je dit weet, mag je het ons altijd vertellen!Mitchel schreef:Heb ik ook gezien op GifkikkerPortaal, erg mooi. Wel moeilijk om te maken, maar dat zal dan wel geen probleem zijn bij jouVeel succes!
Ja, dat is een knappe bak!Rody schreef:Oh, die Palu ken ik ook wel ja......wat een schitterende bak is dat zeg.
Ik ben heel benieuwd wat jullie hier weer van gaan maken hoor...

Ziezo, ook dat is weeral in orde.Kevin schreef:Jep zo kan er niemand echt over vallen.
Ga je epoxy over de turf, cocopeat heen? Cocopeat zou gewoon onder water geplaatst kunnen worden zonder problemen, kijk maar is naar mijn palu in opbouw, daar heb ik cocopeat in de poxy gedrukt en zo komt het deels onderwater maar ook bovenwater.
Er werd me vertelt van niet, het zou er speciaal voor zijn zelfs.Vlekkie schreef:Hoe doe jij dat met de cocopeat? Kan cocopeat dan niet rotten waar het in aanraking komt met water (vooral een lange termijn probleem)?