Wat vinden jullie belangrijk aan een forum
-
Thomas
Onderwerp auteur
Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een forum
Als het maar gezellig mensen zijn niet waar
, teveel is ook niet leuk
-
Blackwolf-nl
- 0-200

vier is net genoeg joh anders moet ik toegang gaan heffen hierRheia schreef:Ik heb daar wel eens aan meegedaan bij het andere forum
Veel mensen zeggen ja is leuk en uiteindelijk komen er maar 4 mensen. Dat is een beetje jammer...
Hahahaha, nou zo gezellig was het niet helemaal.
Ik ging samen met mijn vriend en er kwamen nog 3 andere mensen. Die 3 andere mensen vormden 1 groepje en lieten ons een beetje links liggen.
Uiteindelijk stonden mijn vriend en ik in de schuur naar de hobby van vaders te kijken. ipv naar het aquarium...
Ik ging samen met mijn vriend en er kwamen nog 3 andere mensen. Die 3 andere mensen vormden 1 groepje en lieten ons een beetje links liggen.
Uiteindelijk stonden mijn vriend en ik in de schuur naar de hobby van vaders te kijken. ipv naar het aquarium...
-
Blackwolf-nl
- 0-200

ja maar reia dat was bij een ander forum he....
wij zijn ( denk ik) niet kliek vormend hoor
wij zijn ( denk ik) niet kliek vormend hoor
-
MarianneVG
- 0-200

Belangrijk aan een forum?
Oké, hier komt ie ; je thuis voelen op een forum. Dus dat het gezellig is, er ook geen rare dingen op gezet worden en dat je indien nodig goede informatie kan vinden of krijgen.
Oké, hier komt ie ; je thuis voelen op een forum. Dus dat het gezellig is, er ook geen rare dingen op gezet worden en dat je indien nodig goede informatie kan vinden of krijgen.
Wou klein beginnen, 40 liter, maar kwam thuis met een 190 liter aquarium!
-
FrankvdB
Onderwerp auteur
wel kliekvormend hier, maar dan met zn allen 
-
Blackwolf-nl
- 0-200

ja oke he dat is goede kliek vorming hahahaFrankvdB schreef:wel kliekvormend hier, maar dan met zn allen
helemaal mee eens ... je thuis voelenMarianneVG schreef:Belangrijk aan een forum?
Je thuis voelen vind ik ook erg belangrijk. Dit had ik op het andere forum wel, maar ik begon me steeds meer aan het beleid daar en bepaalde personen te ergeren. Ieder woord hoeft echt niet tot een discussie te leiden.
Verder vind ik het belangrijk dat er goed advies gegeven wordt aan mensen die vragen hebben en dat er een goede sfeer is.
Verder vind ik het belangrijk dat er goed advies gegeven wordt aan mensen die vragen hebben en dat er een goede sfeer is.
-
peterdenhaag53
- 1000+

Ik vind het belangrijk dat er veel info te vinden is. Op vragen goed ingegaan wordt. Niet onnodig blijven hameren op evt "fouten" die iemand maakt.
Graag veel foto's plaatsen.....heerlijk kijkvoer.
Relaxed sfeertje op het forum.
Graag veel foto's plaatsen.....heerlijk kijkvoer.
Relaxed sfeertje op het forum.
-
Thomas
Onderwerp auteur
Bedankt voor de goede uitleg allemaal .
ik denk dat ik names iedereen spreek als ik zeg dat we zeker wat kunnen met de tips
en hoe jullie een forum wensen
Groetjess
ik denk dat ik names iedereen spreek als ik zeg dat we zeker wat kunnen met de tips
en hoe jullie een forum wensen
Groetjess
Ik geloof dat alles wat ik ook vind al goed verwoord is 
Informatief: ik durf hier mijn vraag te stellen, zonder dat ik meteen bang ben dat ik word afgefikt om wat ik verkeerd doe.
Wat ik ook inderdaad leuk vind, bakken bij mensen thuis kijken, leren van elkaar, elkaar helpen (op welke manier dan ook)
Kortom met elkaar en voor elkaar. (een beetje de 3000 musketiers
)
Informatief: ik durf hier mijn vraag te stellen, zonder dat ik meteen bang ben dat ik word afgefikt om wat ik verkeerd doe.
Wat ik ook inderdaad leuk vind, bakken bij mensen thuis kijken, leren van elkaar, elkaar helpen (op welke manier dan ook)
Kortom met elkaar en voor elkaar. (een beetje de 3000 musketiers
-
AirWarrior
- 400-600

Mee eens.FrankvdB schreef:Informatief
Gezelligheid
Respect naar elkaar
Beeldmateriaal
dit zijn wel de dingen die ik fijn vind, ik kan dat hier wel vinden hoor
Het moet ook makkelijk leesbaar blijfen.
-
n.oldenzeel
- 600-800

Kan niets toevoegen aan wat FrankvdB al schreef.
Wellicht gemak ?
In ieder geval heeft dit forum een goede zoekfunctie en hoef je niet via de google omweg te zoeken binnen het forum.
Wellicht gemak ?
In ieder geval heeft dit forum een goede zoekfunctie en hoef je niet via de google omweg te zoeken binnen het forum.
-
MarianneVG
- 0-200

Van mij nog even een aanvulling: wat ik fijn vind, is dat als je iets niet snapt of begrijpt, je gewoon antwoord krijgt en geen snauw, zelfs al is het een "domme" vraag. Voor zover ik weet bestaan ze hier niet.
Misschien kan ik zels wel voorstellen om piranha's bij mijn kardinaaltjes te gooien
.
Misschien kan ik zels wel voorstellen om piranha's bij mijn kardinaaltjes te gooien
Wou klein beginnen, 40 liter, maar kwam thuis met een 190 liter aquarium!
Domme vragen bestaan hier niet Marianne.MarianneVG schreef:Van mij nog even een aanvulling: wat ik fijn vind, is dat als je iets niet snapt of begrijpt, je gewoon antwoord krijgt en geen snauw, zelfs al is het een "domme" vraag. Voor zover ik weet bestaan ze hier niet.
Misschien kan ik zels wel voorstellen om piranha's bij mijn kardinaaltjes te gooien.
Juwel 300 Malawi (C. Afra en P. Saulosi)
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs