Mee eens.Rita M schreef:ik denk zelf dat groepjes juist goed zijn, met een grote groep is het moeilijker echte contacten te maken en in de dierentuin kunnen we ergens wat drinken en/of eten op een beetje losse manier en zodoende een beetje rouleren tussen verschillende groepjes.
AF leden dag!
-
peterdenhaag53
- 1000+

Re: AF leden dag!
-
MarianneVG
- 0-200

Hè hallo, val hier zomaar binnen, maar leuk idee.
Wou klein beginnen, 40 liter, maar kwam thuis met een 190 liter aquarium!
Klopt, is wel een aardig dure dierentuin. Maar zeker de moeite waard...Rody schreef:Ik denk dus dat het kaartje dan €18 kostLaurens schreef:Groepskorting op entree prijs
vanaf 20 personen € 1,50 p.p.
Moet je wel een grote groep hebben uiteraard.
Klaar om info te spuiten en absorberen!
-
Thomas
ik let nooit zo op de centen dus mij maakt het toch niet uit wat het kosten , het moet niet te gek worden natuurlijk 
Hahaha, dan ben je denk ik 1 van de weinige "jeugdigen" 
sommige zullen wellicht toch bij hun ouders aan moeten kloppen.
Laurens,
Deze zoo staat in ieder geval bovenaan mijn lijst om te bezoeken.
sommige zullen wellicht toch bij hun ouders aan moeten kloppen.
Laurens,
Deze zoo staat in ieder geval bovenaan mijn lijst om te bezoeken.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-
Thomas
Ach ik vind als je een dagje uitgaat je niet op alles moet besparen , als het kan en je kan met elkaar mee rijden prima en dat is nog goed voor het millieu ook . maar op entree ,drankjes en eten , nee dat hoeft van mij niet
en als ik aan me moeder vraagt of ze me wil brengen gaat dat meestal wel als ze vrij heeft
en als ik aan me moeder vraagt of ze me wil brengen gaat dat meestal wel als ze vrij heeft
AF leden dag!
Ben ik het zeker mee eens
maar de mensen moeten dan uiteraard wel in die positie zitten 
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-
Thomas
dat is waar ik denk dat je een buget van minimaal 40 a 50 euro moet hebben , dan kan je de entree,eten en drankjes prima betalen meer is altijd beter . als je al een dagje efteling of iets anders gaat doen ben je al gauw 55 pp kwijt en dan moet je voor dat geld ook nog soms uren wachten 
Wij zaten juist meer te denken aan een soort ruimte waar we terecht kunnen met een tuin erbij voor de bbq. Dan kun je nog groepjes vormen als je dat wil maar ook is een rondje lopen en met andere praten.
Ik wil toch graag iedereen dan wel even spreken of zien en dat word in een dierentuin lastig, of je moet een ruimte afhuren in de zoo en daar in de middag 2 uurtjes wat drinken
Ik wil toch graag iedereen dan wel even spreken of zien en dat word in een dierentuin lastig, of je moet een ruimte afhuren in de zoo en daar in de middag 2 uurtjes wat drinken
Nou hoe en waar dan ook, het leeft weer een beetje onder de leden dus wel warm houden en mee blijven denken.
Bij mij op het plein waar ik woon Oud West A'dam is een clubhuis dat gehuurd kan worden en speeltuin erbij waar gebbq mag worden, zoiets zou dan een idee zijn ergens mooi centraal.
Bij mij op het plein waar ik woon Oud West A'dam is een clubhuis dat gehuurd kan worden en speeltuin erbij waar gebbq mag worden, zoiets zou dan een idee zijn ergens mooi centraal.
Er is wel een een ruimte huurbaar daar, waarvan één muur een aquarium vol haaien is. Maar die is waarschijnlijk enorm duurKevin schreef:Ik wil toch graag iedereen dan wel even spreken of zien en dat word in een dierentuin lastig, of je moet een ruimte afhuren in de zoo en daar in de middag 2 uurtjes wat drinken
Klaar om info te spuiten en absorberen!
Ja zoiets dacht ik ook aan Rita, of een aquariumvereniging daar zijn we misschien ook wel welkom. Er zijn er bij die een hele leuke plek hebben.
-
Thomas
dat was idd ook mijn idee om zo iets te doen een BBQ is altijd gezellig en kost als iedereen wat meeneemt niets . ook is het gezelliger als een dierentuin en je kan lekker zitten en kletsenKevin schreef:Wij zaten juist meer te denken aan een soort ruimte waar we terecht kunnen met een tuin erbij voor de bbq. Dan kun je nog groepjes vormen als je dat wil maar ook is een rondje lopen en met andere praten.
Jawel maar wie doet dan wat want we kletsen d'r nu al weken over en nergens aktie 
-
MarianneVG
- 0-200

Rita, je hebt gelijk. Ik zit dit ook af en toe te volgen, maar echt duidelijke plannen over locatie en geld (de kosten) ontbreken
Misschien moet er eerst gezocht worden naar iemand die de organisatie op zich wil nemen. Meerdere personen kan natuurlijk ook.
Zal dit voorlopig even blijven volgen want ben erg nieuwsgierig naar hoe het gaat lopen
Misschien moet er eerst gezocht worden naar iemand die de organisatie op zich wil nemen. Meerdere personen kan natuurlijk ook.
Zal dit voorlopig even blijven volgen want ben erg nieuwsgierig naar hoe het gaat lopen
Wou klein beginnen, 40 liter, maar kwam thuis met een 190 liter aquarium!