De laatste keer dat ik epoxy bestelt heb, heb ik dat bij MR. Boat gedaan.
Niet te duur en geheel compleet geleverd:
Handschoenen
mengbekers
roerstaafjes
duidelijke handleiding
Adres http://www.mrboat.nl
epoxy pagina http://www.mrboat.nl/epoxyproduct.htm
Een ander alternatief is http://www.polyservice.nl
Wel een stukje duurder en zonder fratsen erbij, ik dacht dat ik toen tegen de 40 euro kwijt was.
Epoxy hars.
-
Kevin
Onderwerp auteur
- Hoofdbeheerder / oprichter

Epoxy hars.
Laatst gewijzigd door Kevin op 27 okt 2007 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Epoxy hars.
Ik heb net geprobeerd te bestellen bij mr. boat maar ik krijg het niet voor elkaar
de site wil niet aangeven wat ik bestel en als ik al mijn gegevens invul en op versturen druk krijg ik een blanco site?
heeft iemand ander hier ook ervaring mee ik snap er niks van..
de site wil niet aangeven wat ik bestel en als ik al mijn gegevens invul en op versturen druk krijg ik een blanco site?
heeft iemand ander hier ook ervaring mee ik snap er niks van..
De kunst is steeds meer jezelf te worden, in plaats van te zijn wie anderen verwachten dat je bent...
-
Kevin
Onderwerp auteur

Geen idee, ik heb het toen ook telefonisch betelt. Bel morgen tijdens openings tijd nog is.
oke thanx 
De kunst is steeds meer jezelf te worden, in plaats van te zijn wie anderen verwachten dat je bent...
Ik had toen het zelfde probleem met die site.
Ik had ze een mailtje gestuurd met wat ik nodig en het is verder perfect afgehandeld!
Ik had ze een mailtje gestuurd met wat ik nodig en het is verder perfect afgehandeld!
gr, Rico
ik heb ze een mailtje gestuurd dus nu maar afwachten! 
ik heb na mijn mailtje antwoord gehad met daarin de betalingsvoorwaarden, en heb het geld voor de epoxy overgemaakt.
na 2 weken wachten heb ik weer contact opgenomen met deze persoon en die zei dat ik het spoedig zou ontvangen.
na weer een week wachten heb ik weer gemaild met de vraag of hij het pakketvolgnummer eens zou willen checken of daar enige opheldering zou kunnen komen.
helaas bleek het pakketje niet te traceren en hij heeft mij dus aangeboden het nog eens een keer op te sturen met de vraag dat als ik het pakket toch 2 keer zou ontvangen dat ik contact op zou nemen.
deze keer is het pakket wel aangekomen en ben ik weer een tevreden klant!!
na 2 weken wachten heb ik weer contact opgenomen met deze persoon en die zei dat ik het spoedig zou ontvangen.
na weer een week wachten heb ik weer gemaild met de vraag of hij het pakketvolgnummer eens zou willen checken of daar enige opheldering zou kunnen komen.
helaas bleek het pakketje niet te traceren en hij heeft mij dus aangeboden het nog eens een keer op te sturen met de vraag dat als ik het pakket toch 2 keer zou ontvangen dat ik contact op zou nemen.
deze keer is het pakket wel aangekomen en ben ik weer een tevreden klant!!
hoi met kees kun je ook zonder een achterwand maken ben niet zo op de hoogte er mee gr kees
-
Kevin
Onderwerp auteur

Hoi Kees,
Ja hoor dat kan heel goed mits je vissen geen bijtertjes zijn die je wand kaal kunnen bijten, of je een hele lage ph waarde wil hebben. De tegellijm zal zeker wel iets doen aan waterverharding door de kalk lijkt me zo.
Ja hoor dat kan heel goed mits je vissen geen bijtertjes zijn die je wand kaal kunnen bijten, of je een hele lage ph waarde wil hebben. De tegellijm zal zeker wel iets doen aan waterverharding door de kalk lijkt me zo.