Ik weet niet hoe jou bovenrand van je bakkie eruit ziet maar als je handig bent kan je over het algemeen erg veel zelf maken.
Ik probeer ook altijd alles zelf te maken.
Mijn Rio125 was de lichtkap van defect. Een nieuwe koste minimaal€75,-.
Dat vond ik teveel en heb zelf een kap gemaakt van RVS.
Krom
-
AirWarrior
- 400-600

Re: Krom
Als het om deze bak gaat http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?p=132235#p132235
vraag ik me af of er wel een strip in zit, volgens mij zat die in de deksel verwerkt want dat is toch zo'n losse kap?
vraag ik me af of er wel een strip in zit, volgens mij zat die in de deksel verwerkt want dat is toch zo'n losse kap?
Ik ben er in ieder geval van uit gegaan dat het om die bak gaat, na de foto's nogmaals bekeken te hebben lijkt het mij dat hij er niet op zit.
Maar in de kap? Dat lijkt me niet handig want als je kap eraf gehaald word voor onderhoud ofzo krijg je de kap er misschien niet meer op.
Maar in de kap? Dat lijkt me niet handig want als je kap eraf gehaald word voor onderhoud ofzo krijg je de kap er misschien niet meer op.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Die aquariums hebben geen trekstrip erin zitten naar mijn idee, misschien kun je even googlen op het type en daar wat afbeeldingen bekijken.
ik heb er bij mijn rekord 160 nooit problemen mee gehad dat ik geen stabilisatiestrip had, de bak is als ik me vergis ook maar 40cm hoog, dus de vooruit heeft minder druk dan bij een 50cm hoge bak. en de kap valt er natuurlijk omheen, dus ik zou me geen zorgen maken met deze bak. heb je in de toekomst een grotere bak, moet je wel even kijken of er een strip inzit en zoniet die er even bijzoeken
Knutselsmurf zegt u gedag
Power to the pink side!
groeten jeroen
Power to the pink side!
groeten jeroen