Krom
Krom
Hoi,
Nog een paar vraagjes;
- Ik heb gehoord dat het glas van een aquarium bol kan gaan staan en dan kan gaan knappen. Hier tegen kan je een speciale strip aanbrengen. Geld dit ook voor Juwel Rekord 160?
- Zoals jullie misschien weten komt er ledverlichting in mijn aquarium, als enigste verlichting. Dit worden geen ledstrips of ledspots maar een ledslang. Dat maakt toch niet uit?
Nog een paar vraagjes;
- Ik heb gehoord dat het glas van een aquarium bol kan gaan staan en dan kan gaan knappen. Hier tegen kan je een speciale strip aanbrengen. Geld dit ook voor Juwel Rekord 160?
- Zoals jullie misschien weten komt er ledverlichting in mijn aquarium, als enigste verlichting. Dit worden geen ledstrips of ledspots maar een ledslang. Dat maakt toch niet uit?
Re: Krom
Mmmmm, zit er in die bak geen stabilisatiestrip dan?
Die zou je van bovenaf kunnen zien, een kunststof strip van voor naar achter...
Tjah, een ledslang zal niet het spectrum bezitten die je planten nodig zullen hebben, er bestaat dus een kans dat je planten het er niet goed op zullen doen. Is de slang ook waterdicht?
Tjah, een ledslang zal niet het spectrum bezitten die je planten nodig zullen hebben, er bestaat dus een kans dat je planten het er niet goed op zullen doen. Is de slang ook waterdicht?
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
Slang is waterdicht. Planten doen het nu ook goed, schieten worteles + gooien nieuwe bladeren + groeien, dus het lijkt me stug als het met verlichting slechter gaat.Rody schreef:Mmmmm, zit er in die bak geen stabilisatiestrip dan?
Ik snap met die stabilisatiestrip niet, hoe zit het er precies uit?
Die strip zit vast aan de rand van je aquarium, en dan van voor naar achter (in het midden van de bak)
En ik snap dat de plantjes wortel schieten en nieuwe blaadjes aanmaken.......dit gebeurd nu alleen maar door het daglicht wat ze krijgen.
Het zal ook niet slechter gaan met je ledstrip maar goeie plantengroei zal je niet gaan krijgen.
En ik snap dat de plantjes wortel schieten en nieuwe blaadjes aanmaken.......dit gebeurd nu alleen maar door het daglicht wat ze krijgen.
Het zal ook niet slechter gaan met je ledstrip maar goeie plantengroei zal je niet gaan krijgen.
Er zit een plaatje, strip van voor naar achter aan de onderkant van het aquarium. Ook zit daar het control nummer op.
Nou, ik vind toch dat ze het best goed doen, al heb ik misschien makkelijke planten.
Nou, ik vind toch dat ze het best goed doen, al heb ik misschien makkelijke planten.
Dat plaatje.....bedoel je dat je dat door je glas in de bodem kon zien? Dus je aqua staat daarop?
Ik snap hem, dat is niet de stabilisatiestrip. Die heb jij er dan dus niet inzitten ben ik bang, wellicht dat dat niet bij de Rekord serie hoort......
Om dan terug te komen op je vraag.....je ruit kan inderdaad bol komen te staan dan.
Om dan terug te komen op je vraag.....je ruit kan inderdaad bol komen te staan dan.
-
AirWarrior
- 400-600

Deze strip

Hoort hier te zitten

Hoort hier te zitten
-
AirWarrior
- 400-600

Beetje google'n en knippen en plakken kan je veel laten zienRody schreef:Yeps, aan de bovenkant.
Had het niet beter uit kunnen leggen Ron, top!
@Kwekvlek
Je kan er altijd nog een strip inmaken.
Er zijn verschillende manieren voor te bedenken en er zijn altijd wel passende te koop/te maken voor jou bakkie.