Tanganyika-decor - ons dagboek
Re: Tanganyika-decor - ons dagboek
Ziet er netjes uit. Ga hier wel met Rody mee die toren is erg overheersend.
Maar misschien voortaan wellicht wat minder foto's? Proberen het bij 5 tot 6 een maximum per bericht te houden ivm snelheid scrollen etc.
Maar misschien voortaan wellicht wat minder foto's? Proberen het bij 5 tot 6 een maximum per bericht te houden ivm snelheid scrollen etc.
Juwel 300 Malawi (C. Afra en P. Saulosi)
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs
prachtige bak is het geworden
one of a kind!
vind de Anubias ook erg mooi geplaatst
dikke complimenten en petje af!!
one of a kind!
groetjes Mar
mijn gras is groen genoeg!
mijn gras is groen genoeg!
-
matsuperboy
- 200-400

:O Grote bak
maar wel mooi 
Als je iets zoekt moet je het zoeken vind je het niet dan is het Zoek, is het zoek dan vraag je om hulp.
help mensen in hoeverre je dit kan en respecteer de ander zijn mening
Groeten,
Matthijs
help mensen in hoeverre je dit kan en respecteer de ander zijn mening
Groeten,
Matthijs
-
Vlekkie
Onderwerp auteur - 1000+

Reuze bedankt voor je vele complimentjes, beste AA-T!AA-T schreef:Het is een prachtige bak geworden zo zeg!
Leuk ook hoe de Anubias een beetje als een "klimop" over de muren van de "stad" loopt.
Denk dat je een stel vissen heel blij gaat maken hiermee
Wel, we hopen het óók...
Dat is gewoon een kwestie van de donkere wintermaanden te vullen met een nuttig en aangenaam tijdsverdrijf, als je toch niet beters te doen hebt, beste KwekVlek!KwekVlek schreef:Mooi hoor! Wil wel graag weten hoe je aan al die geduld komt. 6 maanden lang aan iets werken dat je heel graag wilt, zou ik niet kunnen! Good job!
En, éénmaal je een bepaalde richting bent uitgegaan, zit er weinig anders op dan voort te gaan, nietwaar?
Voor de rest zijn we beiden vrij zwaar gehadicapt (Tim +95% en ik +85%). Er zijn verschillende zaken die we zelf niet meer kunnen organiseren. We hangen dus nogal vaak van derden af. En dan leer je wel geduldig te zijn.
Hartelijk bedankt, overigens, voor je compliment!
Dank je voor je complimentje, beste Timothy!Timothy schreef:Ziet er netjes uit. Ga hier wel met Rody mee die toren is erg overheersend.
Voor de rest, heb ik hier al op gereageerd bij Rody.
De snelheid van het scrollen is hoofdzakelijk afhankelijk van de persoonlijke instelling van je muis...
Wij danken je ten zeerste voor je complimentjes, beste Maria!Marja schreef:prachtige bak is het geworden
one of a kind!
Wel, dat hebben we hoofdzakelijk aan Eric te danken.
Nogmaals bedankt en op naar het volgende project, zou ik zeggen...
Reuze bedankt voor je complimentje, beste Matsuperboy!matsuperboy schreef:Grote bak maar wel mooi
Wel, dat hangt ervan af. Deze bak is uiteindelijk de kleinste die ik zal hebben...
Cichlids forever!
200x65x80 Gymno-bak: okt 12
335x70x80 Retroculus/Uaru-bak: okt '13
250x70x80 H. notatus-bak: okt '14
270x70x80 V. argentea-bak: sep '15
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
De kleinste.
Wat is de inhoud van je grootste bak dan? 
-
Vlekkie
Onderwerp auteur - 1000+

Dat wordt verondersteld van de bak in mijn bureel te worden. Hij zal een inhoud hebben van zo'n 2000 liter (400x70x80 (wh: 70)).KwekVlek schreef:De kleinste.Wat is de inhoud van je grootste bak dan?
Maar, dat probleem gaan we volgend jaar pas aanpakken. Eerst volgt de bak die dit jaar op het programma staat. Deze meet 320x70x80 (wh: 70) en heeft een inhoud van zo'n 1500 liter.
Cichlids forever!
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Aardige plens water heb je dan zo, denk dat als je ooit eens lekkage krijgt, dan ga je het volgens mij het nieuws halen haha.
We hebben het trouwens niet zo zeer over het scrollen over het bericht heen als die ingeladen is, maar 1 berichtje met heel veel foto's en een wat traag internet, blijft het allemaal irritant heen en weer springen tijdens inladen van foto's. En sommige houden het dan voor gezien en dat is weer zonde van je werk toch?
We hebben het trouwens niet zo zeer over het scrollen over het bericht heen als die ingeladen is, maar 1 berichtje met heel veel foto's en een wat traag internet, blijft het allemaal irritant heen en weer springen tijdens inladen van foto's. En sommige houden het dan voor gezien en dat is weer zonde van je werk toch?
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Dat is een aardig bakkie zeg. Zo 2000 liter.
Wil je eens een foto ervan posten?
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-20x Hemigrammus bleheri
-
Vlekkie
Onderwerp auteur - 1000+

Ja, het is niet te hopen dat het ooit ons overkomt, beste Kees. Maar, hier zijn maatregelen tegen genomen in het ontwerp van het aquarium zelf.Kees schreef:Aardige plens water heb je dan zo, denk dat als je ooit eens lekkage krijgt, dan ga je het volgens mij het nieuws halen haha.
Tja, maar waarom jullie er nu, out of the blue, plots en eensklaps mee afkomen terwijl er in dit topic verschillende posts staan die véél en véél meer foto's bevatten, blijft mij een compleet raadsel. Nooit ofte nooit is hierover ook maar de minste opmerking gemaakt, maar nu schijnen er, om de één of andere reden, allerhande problemen over gemaakt te moeten worden. Goed, het is genoteerd, alhoewel ik de eigenlijke reden blijkbaar niet mag weten en hier de éne drogreden na de andere te lezen krijg (inclusief in deze mail). Waarom dát dan weer goed is, daar heb ik ook al het raden naar... Is dit nu die fameuze Nederlandse openheid..?
Dat zal ik doen volgend jaar oktober of november, beste M-Kaan.m-kaan schreef:Dat is een aardig bakkie zeg. Zo 2000 liter.
Want hij is voor dan gepland.
Cichlids forever!
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Oh je moet em nog opstarten.
Dacht dat het al klaar was.
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-20x Hemigrammus bleheri
-20x Hemigrammus bleheri
Prachtig geworden mannen!
Ik wist ook niet dat het kon, teveel foto's?!? Moet niet gekker worden.
Maar misschien kijken er hier veel vanaf hun mobieltje ofzo?!?
Hier vanaf Corfu kan ik in ieder geval alles prachtig zien!
groeten Roland
groeten Roland
Niet te veel foto's in het algemeen maar in een bericht word er bedoeld. Het forum is zo ingesteld dat hij na zoveel berichten aan een nieuwe pagina begint om het laden per pagina te kunnen beperken inderdaad voor mensen met een mobiel of trage internet verbinding.
Als je nu 50 foto's in 1 bericht gaat plaatsen en je plaatst zo 2 berichten achter elkaar kun je je voorstellen dat de pagina alsnog erg lang gaat worden.
Ik denk persoonlijk al we met zijn allen afspreken niet meer dan 10 foto's per bericht te plaatsen het voor iedereen prettig lezen blijft. Heb je meer dan 10 foto's die je graag wil delen maak er dan nog een bericht achter aan zodat deze eventueel op een volgende pagina kan komen te staan. Je zou ze ook in je album kunnen zetten en geïnteresseerden daar naar toe verwijzen, daar kun je nog heel makkelijk bladeren ook van de ene naar de andere foto maar dan in zijn ware grootte.
Als je nu 50 foto's in 1 bericht gaat plaatsen en je plaatst zo 2 berichten achter elkaar kun je je voorstellen dat de pagina alsnog erg lang gaat worden.
Ik denk persoonlijk al we met zijn allen afspreken niet meer dan 10 foto's per bericht te plaatsen het voor iedereen prettig lezen blijft. Heb je meer dan 10 foto's die je graag wil delen maak er dan nog een bericht achter aan zodat deze eventueel op een volgende pagina kan komen te staan. Je zou ze ook in je album kunnen zetten en geïnteresseerden daar naar toe verwijzen, daar kun je nog heel makkelijk bladeren ook van de ene naar de andere foto maar dan in zijn ware grootte.
-
Vlekkie
Onderwerp auteur - 1000+

Nee, beste M-Kaan, dát heb ik ook nooit gezegd.m-kaan schreef:Oh je moet em nog opstarten.
Dit jaar volgt er eerst een 3.20-meterbak (volume: 1500 liter) en volgend jaar m'n grootste bak (4-meter, 2000 liter). Het jaar daarna volgt er nog één van 2.40 meter (volume 1200 liter).
Dank je voor je compliment, beste Roland!Rolandnl schreef:Prachtig geworden mannen!
groeten Roland
Dat lijkt mij logisch, gezien je maar recent lid bent geworden.
Amuseer je op Corfu!
Goed, beste Kevin, zoals ik al schreef, het is genoteerd.Kevin schreef:Niet te veel foto's in het algemeen maar in een bericht word er bedoeld. Het forum is zo ingesteld dat hij na zoveel berichten aan een nieuwe pagina begint om het laden per pagina te kunnen beperken inderdaad voor mensen met een mobiel of trage internet verbinding.
Maar, ik hoop dat het geen verkapte poging is om mijn werkwijze te wijzigen, want, zou dit het geval zijn, heb ik liever dat je het me openlijk zegt. Dan trek ik m'n conclusies en ben hier weg. Want, het is steeds mijn bedoeling geweest de lezer van onze posts iets meer te geven dan louter aquariumnieuws. En, te oordelen naar enkele reacties, slaag ik niet alleen daar in, men weet het ook te apprecieren. Ik zou er begrip voor kunnen opbrengen (het begrijpen is een andere zaak) dat dit hier niet meer gaat, maar dan heeft het weinig zin dat ik hier nog mijn tijd verdoe.
Wat bedoel je met 'je album'? Waar kan ik die vinden?
Cichlids forever!
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -
Dat is zeker niet of nooit de bedoeling geweest, het enige waar wij als team op uit zijn is het forum zo leesbaar en gebruikersvriendelijk houden als maar mogelijk is.Vlekkie schreef:Goed, beste Kevin, zoals ik al schreef, het is genoteerd.
Maar, ik hoop dat het geen verkapte poging is om mijn werkwijze te wijzigen, want, zou dit het geval zijn, heb ik liever dat je het me openlijk zegt. Dan trek ik m'n conclusies en ben hier weg. Want, het is steeds mijn bedoeling geweest de lezer van onze posts iets meer te geven dan louter aquariumnieuws. En, te oordelen naar enkele reacties, slaag ik niet alleen daar in, men weet het ook te apprecieren. Ik zou er begrip voor kunnen opbrengen (het begrijpen is een andere zaak) dat dit hier niet meer gaat, maar dan heeft het weinig zin dat ik hier nog mijn tijd verdoe.
Wat bedoel je met 'je album'? Waar kan ik die vinden?
Ik zou zeggen probeer het eens een tijdje door na een stuk of 10 foto's een nieuw bericht te starten. Ik kan het technisch gezien ook wel blokkeren dan kun je gewoon niet anders maar we lossen het liever zo op zodat een keertje meer dan 10 foto's ook niet erg is.
-
Vlekkie
Onderwerp auteur - 1000+

Wel, beste Kevin, dat heb ik gedaan, gisteren.
En ik ben braaf geweest, is het niet?
En ik ben braaf geweest, is het niet?
Cichlids forever!
Hit me hard,
Tear me apart,
To rise again
Is my special art.
- No Means No -