Zo doe ik het bij de zebra's hier, 3 dagen niet van de plek? Even kijken naar de slak en vooral ruiken, een dode slak ruik je binnen 5 seconden als hij uit het water is want die stinken echt enorm.
klein vraagje
Re: klein vraagje
Dat is met de meeste slakken zo, altijd goed in de gaten houden iedere dag of ze van hun plek komen 
Zo doe ik het bij de zebra's hier, 3 dagen niet van de plek? Even kijken naar de slak en vooral ruiken, een dode slak ruik je binnen 5 seconden als hij uit het water is want die stinken echt enorm.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-
Imbatido
Onderwerp auteur
En hoelang leven die dingen eigenlijk ongeveer ?latinus schreef:Dat is met de meeste slakken zo, altijd goed in de gaten houden iedere dag of ze van hun plek komen
Sorry een beetje laat maar dat vind ik eerlijk gezegd een beetje moeilijk om te zeggen, wat ik er af en toe over vind is dat mensen ze al zeker 2 jaar hebben en dat ze nog steeds leven.
Ik heb er al een aantal dood gevonden bij mij op de een of andere manier, heb er nog 3 over en als die hemelen zal ik geen nieuwe nemen eerlijk gezegd.
Ik heb er al een aantal dood gevonden bij mij op de een of andere manier, heb er nog 3 over en als die hemelen zal ik geen nieuwe nemen eerlijk gezegd.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.