Zieke zwangere Gup?
-
Imbatido
Onderwerp auteur
Zieke zwangere Gup?
HoiHoi,
Ik heb een dringende vraag.
Ik heb een zwanger guppy die eerst een zwarte broedvlek had aan haar achterste. Ze zat eerst in mijn bak met nog twee andere mannelijke guppy's (waarvan 1 heel de tyd naast haar zwom). Haar zwarte broedvlek veranderde in een rode vlek. Ik heb ze nu apart gezet en haar buikje staat nog steeds goed dik en haar vlek is nog steeds rood. Is dit een ziekte? Een miskraam? Gaat ze nog bevallen? Gaat ze dood? ....
Alvast bedankt!
Ik heb een dringende vraag.
Ik heb een zwanger guppy die eerst een zwarte broedvlek had aan haar achterste. Ze zat eerst in mijn bak met nog twee andere mannelijke guppy's (waarvan 1 heel de tyd naast haar zwom). Haar zwarte broedvlek veranderde in een rode vlek. Ik heb ze nu apart gezet en haar buikje staat nog steeds goed dik en haar vlek is nog steeds rood. Is dit een ziekte? Een miskraam? Gaat ze nog bevallen? Gaat ze dood? ....
Alvast bedankt!
Re: Zieke zwangere Gup?
heb ik zelf ook gehad wat je verteld. mijne moest denk ik bijna bevallen want ze was al een aantal weken zwanger maar is helaas dood gegaan. ik denk zelf dat het en ziekte is maar ik weet niet zeker.
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-
Imbatido
Onderwerp auteur
Ik ben vandaag naar de viswinkel geweest(een ervaren iemand die al prijzen enz heeft gewonnen). Deze persoon wist me te zeggen dat ze (nog) niet ziek was. maar dat ze met een opstropping zat. Hij heeft een middeltje meegeven en dat zou ervoor moeten zorgen dat ze kan bevallen.m-kaan schreef:heb ik zelf ook gehad wat je verteld. mijne moest denk ik bijna bevallen want ze was al een aantal weken zwanger maar is helaas dood gegaan. ik denk zelf dat het en ziekte is maar ik weet niet zeker.
-
Imbatido
Onderwerp auteur
Neen, helaas, we zijn nu ongeveer twee dagen na de kuur en ze in nog steeds niet bevallen en heeft nog steeds een rode vlek. Ik eb ze nog steeds appart staan en laat ons hopen! Wel goed nieuws is dat ik een paar dagen geleden een babyvisje in mijn visbak heb gezien. Ik weet niet wat het is maar hij een rode kleur, ik denk een platy. Hij zit nu in een kweekbakjeKees schreef:En, heeft het gewerkt?
Maar de vis blijft wel goed eten en actief zwemmen?
He, altijd leuk, jonkies.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Imbatido
Onderwerp auteur
Jeps, ze zwemt inderdaad nog goed rond en eten doet ze ook nog...Kees schreef:Maar de vis blijft wel goed eten en actief zwemmen?
-
Imbatido
Onderwerp auteur
idd, ik hoop echt dat ze niet sterft! het was namelijk een van mijn eerste visjes! de man van de winkel stelde wel voor om, wanneer ze schuin hangt(dus aan het sterven is). om een keizersnede te proberen! iemand dit al gedurft?Kees schreef:Dan zal de tijd het wel leren.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik het hoor!
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Imbatido
Onderwerp auteur
updatetje: ze is nog steeds zwanger en zwemt nog goed!
Is toch een guppy en geen olifanten vis?? 
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
heb weleens gehoord dat dit een interne bloeding is dus een miskraam in hoeverre dit waar is laat ik aan de guppy kenners over
-
Imbatido
Onderwerp auteur
In de viswinkel zeiden ze dat ze zeker nog zwanger was aangezien de dikte. Zij dachten aan een opstropping. Ze gaven me een middeltje en daar ga ik vanaf morge nog eens een kuur mee starten.vissy schreef:heb weleens gehoord dat dit een interne bloeding is dus een miskraam in hoeverre dit waar is laat ik aan de guppy kenners over