Kortsluiting!

Onderwerp auteur
Harold
0-200
0-200

Re: Kortsluiting!

Bericht door Harold »

Kevin schreef:nou nee dan niet, maar veel zal het niet schelen. Paar tientjes meer maar dan heb je wel een nieuwe filter met filtermateriaal.
Ja oke, het is een kwestie van afwegen, als ik die tetratec had genomen was ik duurder uit, had ik een kwalitatief mindere pomp, die minder pompt per uur.
Slangen, adapter,pot, substraat hoef ik inprinciepe niet te vervangen, vandaar deze keus. ;)
[center]200x60x50 Malawibak[/center]

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter

Bericht door Kevin »

Kwalitatief doet een tetra ex filter echt niet onder voor Eheim als je het mij vraagt. Er kunnen in ieder geval niet zoveel dingen afbreken als bij een Eheim :D
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Onderwerp auteur
Harold
0-200
0-200

Bericht door Harold »

Kevin schreef:Kwalitatief doet een tetra ex filter echt niet onder voor Eheim als je het mij vraagt. Er kunnen in ieder geval niet zoveel dingen afbreken als bij een Eheim :D
Nee je hebt gelijk, tetra is ook zeker een goed merk. Het ziet er alleen wel een stuk degelijker uit. En er zijn meer onderdelen voor te krijgen, maargoed ik hoop dat ik in iedergeval snel m`n kop heb.
Ik geef de vissen nu maar 1 keer in de 3 dagen eten, en 2 maal per week verversen omdat m`n bacterien erg minimaal zijn.
[center]200x60x50 Malawibak[/center]