Ik heb een goudvis van 2jaar die lusteloos met zijn vinnetje naar beneden op de bodem ligt. Heel af en toe zwemt zij nog een beetje rond. Ze zie ziet er verder helemaal gezond uit en heb geen flauw idee wat ik eraan kan doen zodat ze weer lekker rond zwemt. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?
Groetjes René
Mijn goudvis is lusteloos
Re: Mijn goudvis is lusteloos
heb je 'm misschien afgelopen dagen een keertje te veel voer gegeven?
nee, dat is het zeker niet want ze krijgen elke dag op exact dezelfde tijd hun bolletjes eten. En voor de afwisseling krijgen ze zwarte muggelarven uit de diepvries
Thx voor je reactie
Thx voor je reactie
dan is het wel lastig te beoordelen als er geen uiterlijke kenmerken zijn.
de rest van de vissen doet het wel goed?
misschien kan je het een paar dagen aankijken of het niet erger wordt.
Ja, de rest doet het gewoon goed. Ik heb het een paar dagen aangekeken en heb een paar keer voor haar gebeden en is weer helemaal opgeknapt. Ze groet elke morgen en de keren als ik thuis kom weer heel anthousiast en opgewekt en lijkt weer helemaal de oude. Ik denk dat ze even behoorlijk oververmoeit was. Dank voor je reactie.
Gr René
Gr René
Stefan schreef:dan is het wel lastig te beoordelen als er geen uiterlijke kenmerken zijn.
zo zie je maar, soms is tijd alles wat je nodig hebt 
Nee daat ben ik het niet mee eens. De tijd is wel een factor daarin evenals en nog belangrijker vind ik de liefde, aandacht en bidden voor als een vis ziek is.
Gr René
Gr René
Stefan schreef:zo zie je maar, soms is tijd alles wat je nodig hebt