heeft er iemand ervaring met die vloeibare vijver folie?,en hoe zit dat met de glas dikte van de voor ruit,meeste
tabellen die ik zie word alleen rekening gehouden met de hoogte en lengte van het aquarium,hoe zit dat met de
diepte,maakt dat nog veel uit voor de glas dikte?,heeft er iemand een tabel om bv laten we zeggen 1500 l aquarium water op een temperatuur te houden van 24 graden als bv de gemiddelde kamer temperatuur 22 graden is,zit er ook aan te denken om aquarium water op te warmen door middel van de cv installatie(heb in het verleden al is een wisselaar gemaakt en gebruikt(lol werkte heel goed in de winter als je cv veel aanslaat,werd een stuk minder in de tijd dat je cv niet al te vaak meer ingeschakeld word...in die tijd was ik in wezen cv water door middel van mijn aquarium water aan het warmen),dat is te voorkomen door middel van een klep die temperatuur gestuurd is denk ik,heb alleen geen idee wat van een
soort klep er geschikt voor is ,is er iemand met meer ervaring op dit punt?
zal nog even een foto bijzetten waar ik de nieuwe bak gepland heb (waar pc nu staat)