Tja afspreken bij de mv... lijkt mij een beetje onbeschoft niet? Dat je in (bij) een winkel staat te tja... dealen?
Ik zal er eens over nadenken.
Dat zei ik tochIk ben net bij de mv geweest! Ze hadden daar helemaal geen drijfplanten
Nana soms?Ik heb wel de Ludwigia en de Vallisneria ... verdomme! Ik wist het net nog! Volgens mij de Torta? Ik weet het niet, maar ik vond het heeeeeel mooi. Toen ik hem uitpakte, had ik toch meer plantjes dan verwacht. De oude vallisneria heb ik wr dus meteen uit gegooit.
LeukIk ben er ontzettend tevreden mee. Het is nu veel dichter beplant, en de goeramis vonden dat erg fijn! Ik zal binnenkort een topic maken over 'mijn aquarium'.
in de middelste rij van aquariums waar vissen in zitten. waar ook vaak de betta's zitten. daar hebben ze mossel plantjes en kikkerbeet. hele grootte uit de vijver..Linda schreef:Dat zei ik tochIk ben net bij de mv geweest! Ze hadden daar helemaal geen drijfplanten
Ja precies...Nog niet geacclimatiseerd aan het aquarium dus..Tim schreef:als je een groot aquarium hebt zonder afdek kap moet het kunnen. hebben veel ruimte nodig en niet teveel warmte.