Nou wordt het echt spannend, nog even spoelen en dan ... nog langer wachten met het indraaien
Al kan ik ook al genieten van een aquarium die enkel beplant is en staat in te draaien

Bedankt voor je leuke complimentje!m-kaan schreef:Ik vind het een mooie bak blijven Vlekkie.
En eindelijk het moment hé, het spoelen.
p.s leuk verslag weer
Bedankt voor je complimentje, beste AA-T!AA-T schreef:Weer een leuk uitgebreid verslagen volgens mij heeft het aquarium zo wel een mooi plekje gekregen!
Nou wordt het echt spannend, nog even spoelen en dan ... nog langer wachten met het indraaien
Al kan ik ook al genieten van een aquarium die enkel beplant is en staat in te draaien
Dan zal je helaas nog eventjes moeten wachten, beste Kees.Kees schreef:En, gevuld??
Wordt nu toch wel een beetje tijd voor foto's van een mooi gevuld levendig bak.

Ja, wie niet sterk is, moet slim zijn!Marja schreef:wat een slim systeem!!
je bak staat er top bij hoor![]()
nu maar wachten tot het spoelen klaar is
Vooruitgang nietwaar, beste Kees!Kees schreef:Het wordt in ieder geval nu een keer nat.
Hartelijk bedankt voor je complimentje, beste M-Kaan!m-kaan schreef:Ziet er mooi uit Vlekkie.
Ja, we zijn er best tevreden over. Het is weinig professioneel, maar het werkt ook.AirWarrior schreef:Wat een geweldig systeem voor het spoelen van je bak.
Alles ziet er prachtig uit.![]()
op naar het volgende hoofdstuk.