HET STOP NIET!!! HELP
Re: HET STOP NIET!!! HELP
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst hoor. Je hebt er nog 2 inzitten toch?
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
Ja, en ze doen het eigenlijk heel goed. Laatst zag ik ze een paar uur niet maar ze zaten beide gewoon gezellig in hun eigen kokosnoot! Echt leuk om te zien. Ook hebben de slakjes die uit de platjes komen allemaal eitjes gelegt. Kan dat eigenlijk kwaat? dnek het niet toch? is wel leuk om te zien.
Hallo 
Nou ja kwaad op zich niet maar het kan natuurlijk wel een plaag worden. Slakken kunnen aardig doorfokken, ik vind het geen probleem maar ik vis ze eruit en dump ze wel in de kogelbak 
Oh oke, als het er teveel worden kijk ik wel even wat ik ermee doe.
Gister actieve kool gehaald en net erin gedaan. Maar nou bleek dat er helemaal geen watje in zat. Als ik de bovenkant eraf haalde zaten er een soort bolletjes in in een zakje en onderin zat hetzelfde zwarte als dat kool. Dus daar heb ik het bij gedaan. Het pastte net. Ik weet alleen niet of het de goeie plek is. In die andere pastte he niet. Moet ik over twee dagen beide zwarte eruit halen of alleen degene die ik er net in heb gedaan?
Gister actieve kool gehaald en net erin gedaan. Maar nou bleek dat er helemaal geen watje in zat. Als ik de bovenkant eraf haalde zaten er een soort bolletjes in in een zakje en onderin zat hetzelfde zwarte als dat kool. Dus daar heb ik het bij gedaan. Het pastte net. Ik weet alleen niet of het de goeie plek is. In die andere pastte he niet. Moet ik over twee dagen beide zwarte eruit halen of alleen degene die ik er net in heb gedaan?
Hallo 
Uhmm, bedoel je met "datzelfde zwarte als dat kool" ook daadwerkelijk kool? Want als dat zo is heeft de medicatie niet zoveel zin gehad aangezien je op dat moment over kool aan het filteren was.
Die "bolletje" zullen wel een biofiltermedium zijn.
Die "bolletje" zullen wel een biofiltermedium zijn.
Ik hoop het niet, ik kan wel even iemand ernaar laten kijken die zelf ook aquarias heeft. die weet dat vast wel. Ik weet niet wat het anders moet zijn. Dat is best wel zonde dan. 
Hallo 
Dat zou inderdaad een beetje jammer zijn ja, even laten kijken of het echt kool is ja.
Ben alleen bang van wel aan de hand van hoe jij het omschrijft
Ben alleen bang van wel aan de hand van hoe jij het omschrijft
Het zag er hetzelfde uit en het was alleen wat zachter maar dat komt door het water neem ik aan. Dan volgende week toch nog maar weer herhalen als dat mogelijk is. Moet ik dan beide kool eruit halen? want dan zit er niks? alleen die bolletjes. Ik wacht wel even een paar dagen want ze hebben nu al 5 dagen geen eten gehad omdat dat op de verpakking stond Tussendoor 1 vlokje
Hallo 
De kool moet er inderdaad helemaal uit ja, maar heb je ook helemaal geen schuim of iets dergelijks in dat filter zitten dan? Watten had je niet zei je. Eten mogen ze wel een keertje ja haha.
Er zit in de filter wat er in de doos zat dus ik dacht dat het wel goed was. Maar er zitten dus alleen dat zwarten en pitjes in. Misschien kan ik als ik het herhaal dat zwarte eruit halen en dan de watjes die we nog heben (zusjes aqua) erin doen. (wel nieuwe dan) en als dat klaar is filteren over kool en dan de oude zwarte er weer in doen of kan dat dan niet meer? Ik weet het echt even niet meer.
Hallo 
Kan je misschien een foto maken van je filter? en wel een foto wanneer je het filter even uit de bak hebt.
Ik kan me helaas geen voorstelling maken wat voor een filter je nu hebt.
Ik kan me helaas geen voorstelling maken wat voor een filter je nu hebt.
Uhm, sorry maar hier kan ik nog niet veel uit maken
de aanzuigopening die onder zit hè, zit daar ook helemaal geen spons voor?
Zo te zien zit daar de kool filter.
Zitten als het goed is 2 filter sponsen in:
http://www.resun-china.com/en/ProductIn ... oClass=116
Zitten als het goed is 2 filter sponsen in:
http://www.resun-china.com/en/ProductIn ... oClass=116
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Dat is dus net het stukje wat ik niet begrijp, zoals ik het verhaal begrijp zitten er geen gewone sponsen in maar alleen kool(spons). Je kunt inderdaad duidelijk een zwarte spons zien zitten onderin.
Als hier alleen maar koolsponsen inzitten heb je toch qua filtering niet zoveel an dat ding?
Als hier alleen maar koolsponsen inzitten heb je toch qua filtering niet zoveel an dat ding?