vraagje over nymphaea zenkeri red
-
Mitchel
Onderwerp auteur - 1000+

Re: vraagje over nymphaea zenkeri red
hahaha graag gedaan hoor 
Juwel Trigon 190 Rio Negro, Zuid-Amerika
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
-3x Apistogramma agassizii 'yellow' (1xM, 2xF)
-20x Hemigrammus bleheri
-10x Carnegiella strigata
-1x Ancistrus dolichopterus (M)
SORRY DUBBELPOST
Inderdaad, de lotussen van Marja en Ans zijn prachtig.
Ik heb zelf ook een Rode Lotus, En als je de bladeren kort snoeit ongeveer een centimeter van de knol zie je het stengeltje wat dan overblijft bijna niet.
Het mooie aan een lotus is, dat hij minder bladeren de hoogte inschiet als je op tijd de uitschieters weghaalt. Je zal er dus minder vaak mee te maken krijgen als je goed blijft snoeien. Iemand noemde het op het forum laatst Snoei geheugen.
Je moet wel oppassen dat je de knol niet beschadigt. Ik kan het weten, dit is al mijn 2e lotus. De eerste knipte ik per ongeluk in de knol en de plant ging dood.
Ik heb zelf ook een Rode Lotus, En als je de bladeren kort snoeit ongeveer een centimeter van de knol zie je het stengeltje wat dan overblijft bijna niet.
Het mooie aan een lotus is, dat hij minder bladeren de hoogte inschiet als je op tijd de uitschieters weghaalt. Je zal er dus minder vaak mee te maken krijgen als je goed blijft snoeien. Iemand noemde het op het forum laatst Snoei geheugen.
Je moet wel oppassen dat je de knol niet beschadigt. Ik kan het weten, dit is al mijn 2e lotus. De eerste knipte ik per ongeluk in de knol en de plant ging dood.
Het heeft zo te zien dus niet alleen maar met het licht te maken, maar ook met het snoeien dan.
Als je de knol beschadigd is het over ja, dat had ik ook al van iemand gehoord.
Als je de knol beschadigd is het over ja, dat had ik ook al van iemand gehoord.
Opeens weet je het, je wordt aquariaan.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------