Begin planning voor toekomstige bak.
Re: Begin planning voor toekomstige bak.
Als je het boven staande lijstje aan houd, zo ik eind volgende week eens beginnen met voorzichtig een paar guppies.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Oja, niet vergeten om af en toe een klein beetje voer in de bak te doen, is goed voor de bacterie cultuur in de filter, die willen ook eten.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
Miesje1990
Onderwerp auteur - 0-200

zal morge even thuis bij ouders kijken of die nog wat over hebbe en niet alles in de machine hebben zitten.Kees schreef:Oja, niet vergeten om af en toe een klein beetje voer in de bak te doen, is goed voor de bacterie cultuur in de filter, die willen ook eten.
en anders donderdag maar eens langs de shop, scheelt wel dat er 1/10 oud water in zat. Maar evengoed, hoelang moet ik ongeveer wachte met me vissie en welke eerst of welke tegelijk etc
Ik zelf zou dus minstens een week wachten, je kunt de bak wel verder helpen door bacterien van Sera (nitrivic heet dat geloof ik) er extra in te doen.
En dan zou ik dus verder beginnen met wat guppies.
En dan zou ik dus verder beginnen met wat guppies.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ja idd. eerst 5/6/7 dagen wachten en dan een stuk of 5 guppies om mee te beginnen.... (als je mannetjes en vrouwtjes doet zit je dan met 2 weken op die anderhalf dozijn
) dan na een week nog een paar etc.
als dat goed gaat kan je weer na een week een paar bijlzalmpjes erbij zetten en dan na een week weer etc.
en dan als laatste affinisjes erbij....(zodat je al een beetje alg hebt)
ik denk wel dat je die (zeker) in het begin zult moeten bijvoeren met groenvoer....
als dat goed gaat kan je weer na een week een paar bijlzalmpjes erbij zetten en dan na een week weer etc.
en dan als laatste affinisjes erbij....(zodat je al een beetje alg hebt)
ik denk wel dat je die (zeker) in het begin zult moeten bijvoeren met groenvoer....
Maanvis zou ik hoe graag je het ook zou willen niet doen, ik heb er ook aan zitten denken voor mijn rio 125 maar ook al zijn ze nog klein ze vragen toch vaak wel de ruimte die ze later ook zullen vragen.
-
Rob Bosman
Ik heb nog een mooi schooltje WV maanvissen