Ik zal eens in het archief duiken voor een foto.
En 8 euro voor een 4cm visje vond ik ook we hoog

Die lijkt er inderdaad wel veel op. Zou goed kunnen dat die het was.amber98 schreef:De enige andere die ik kan bedenken wat het zou kunnen zijn, is de L168

Dat is ook wel een mooi exemplaar. Is dat wit echt wit of wat meer flets?Tim schreef:ik heb zelf de l201 Hypancistrus " Inspector"
heel gaaf visje en in mij bak is hij ook niet schuw.
Oh echt? Dat is duur. Hier 37.50 zie ik, behoorlijk verschil.amber98 schreef:L201 is een van mijn favorieten, maar dan moet je wel wat meer geld neerleggen om die te kopen. Ik heb hem niet gekocht omdat ie hier overal 60,- kost.
Mijn koppel heeft wel eieren gehad, maar nooit overlevende jongen. Het echt kweken is best lastig in een gezelschapsaquarium. Heb ze uiteindelijk weggedaan omdat ik bang was dat ze van de planten zouden gaan eten in de nieuwe bak. Denk dat ik in toekomst misschien ooit nog eens opzoek ga naar de RED variant, die is namelijk moeilijker te vinden, maar wel erg mooi.
Het is vaak wel lastig om echt een koppel te kopen, in de winkel zijn ze vaak nog te jong om man en vrouw te onderscheiden (
en bij veel soorten niet eens mogelijk) 2 mannen gaan ruzie krijgen.