Baby betta's met geknepen staartjes

Jolanda
0-200
0-200

Re: Baby betta's met geknepen staartjes

Bericht door Jolanda »

Hallo Marjolein,

Ook ik Denk dat je Vis op de foto een man Is, ze groeien lekker zo te zien, dat ze een achterstand hebben Is niet zo heel erg als ze er maar komen toch? :)
Als je een cross met een Crowntail hebt gedaan, Is langvinnig meestal dominant. Dus zullen er ook langvinnigen tussen gaan zitten ;)
Met een plakat krijg je wel reductie van de stralen, als je nog een kweek zou doen, ga je richting Crowntail plakat en dat Is best een gave vis.
Bettaholic in hart en nieren!

Onderwerp auteur
Marjolein112
0-200
0-200

Re: Baby betta's met geknepen staartjes

Bericht door Marjolein112 »

Ha, Jolanda!

Ik heb inderdaad al wat rondgekeken naar de mogelijke uitkomsten van deze kweek. Crowntail Plakat lijkt me mooi. Maar je weet natuurlijk nooit zeker wat de vissen die je hebt al aan genetisch materiaal bij zich hebben.
Ik hoop inderdaad wel dat er ook iets langvinnigs uit komt. Dat maakt het onderscheid soms net iets makkelijker, al laat deze jongen zich wel zien hoor.
Het lijkt alsof zijn vinnen iets diepere uitsparingen hebben. Mogelijk een combtail uiterlijk.
Ik heb in mijn grote aquarium nog wat andere crowntail vrouwtjes zitten. Misschien wel leuk om straks nog een kweek op te zetten als deze jongens groot zijn.