Ja, toch voor efkes.Bertus schreef:Jullie zullen wel blij zijn dat het epoxy gebeuren klaar is![]()
Wat vervelend voor Tim, dit is erg slecht nieuws. Mijn mond valt open van verbazing, ik kreeg het idee dat het juist weer wat beter ging met hem. Via deze weg wil ik jullie dan ook heel veel sterkte wensen in de aankomende moeilijke tijden, en voor zover het kan, fijne feestdagen.
Ja, hij had slecht nieuws voor me bij, die avond dat hij erover begon. Je beseft wel dat mensen, met zijn ziekte alleen maar kunnen verslechteren naarmate de tijd voortschreidt (1 jaar telt voor Tim minstens voor 2). Maar, je verdringt het en denkt er niet aan. Tot deze boodschap komt, natuurlijk...
Bedankt voor je goede wensen, beste Bertus!
Dat lukt best! Zo snel laten we ons niet kisten! Maar, aan alles komt een einde en momenteel zijn we aan het begin van het einde beland...
Ja, beste Rolandnl, ik voel de uppercut nog...Rolandnl schreef:Dat komt hard aan jongens...
Onder zulke omstandigheden jullie fijne feestdagen te moeten wensen is wrang.
Ik zou me moeten optrekken aan jullie positieve instelling maar wordt er een beetje stil van.
Vanuit holland virtuele handdrukken en een ferme klap op de schouder.
gr. Roland
Ach, Tim neemt er blijkbaar vrede mee en ik ben een overlever. Eender wat ze op m'n pad wierpen, ik heb het allemaal overleefd (hoewel dit nu toch al een indrukwekkend lijstje dreigt te worden). Dus, kan dit er ook nog wel bij.
Bedankt voor je handdrukken en een ferme klap op je schouder terug!
Da's goed opgemerkt, beste Fabian! Inderdaad, op dit nieuws zaten we niet te wachten!Fabian schreef:
Tjeee! Dat is niet bepaald nieuws waar je op zit te wachten!
Héél veel sterkte de aankomende tijd en fijne feestdagen!
Reuze bedankt voor je goede wensen!
Ik begrijp perfect wat je wil overbrengen, beste youdoom. Ook ik heb lang getwijfeld over hoe, waar en of ik deze boodschap aan jullie zou meedelen. Maar, indien ik het niet zou zeggen, zou ik twee jaar komedie moeten spelen. En dát zit er bij mij niet in. Ik ben wie ik ben; hoe ik me voel, kun je van m'n gezicht aflezen en ook m'n reportages zijn momenten uit het echte leven. Nooit heb ik iets willen verbergen of verbloemen. De dingen zijn zoals ze zijn. Punt.youdoom schreef:Heya
Ik had al een aantal pagina's gemist van deze topic,en met het door lezen had ik op een aantal zaken ,die aan de orde waren willen reageren........in positive zin dan bedoel ik voornakelijk.
Aan het einde van de laatste pagina las ik het bericht over Tim.
Al lezend vervloog alle zin om te reageren over jullie vorderingen met het project.
Rolandnl schreef :Onder zulke omstandigheden jullie fijne feestdagen te moeten wensen is wrang.
Ik zou me moeten optrekken aan jullie positieve instelling maar wordt er een beetje stil van.
Vanuit holland virtuele handdrukken en een ferme klap op de schouder.
Hier kan ik mijn voledig in vinden, en geeft ook voor mij aan hoe ik er over denk.
Hartelijk bedankt voor je beste wensen en begripvolle woorden, beste Youdoom!