Anders moet je water eruit. Heb je die wand wel flink ingesmeerd met kit?
ja klopt als je water stabiel is kun je de groene en zwarte (Nitraat en Kool) eruit halen en wisselen voor Cirax. Hele goede opslag voor je baccies.KwekVlek schreef: - De kast is niet helemaal waterpas, maar het belletje zit wel tussen de 2 strepen. Goed? liefst helemaal pas
- Mag de filter al aan terwijl er nog een mist van zand in mijn aquarium zit? ja wat zand in je filter is echt niet erg. hoe eerder je filter draait hoe beter
- Hoe kan ik het beste mijn Javamos laten groeien aan de zijkant van de achterwand? visdraad of een tandenstoker in je achterwand prikken oid
- Komen er algen op het glas achter mijn achterwand? Zo ja, hoe haal je dat weg? deze zie je toch niet dus maakt niet uit.
- Hoe vaak moet ik per week stofzuigen? elke week je water verversen zo kun je gelijk ook je bodem meepakken
- In mijn interne filter heb ik nu allen sponzen in gedaan: Onderop blauw, daarna groen, daarna zwart en daarna wit. Moet dit zo of moet ik er wat uithalen? Ik heb ook gelezen dat niet alles nodig is na een tijdje. Kan iemand hierover wat vertellen?