Waar laat je ze? Die....

Rickpad
1000+
1000+

Re: Waar laat je ze? Die....

Bericht door Rickpad »

Esmee schreef:
Rickpad schreef:Slakken pletten levert voor andere aquarium bewoners weer een voordeel op in de vorm van voedsel. Dus de slakken worden dan niet nutteloos gedood. Maar erg pijnloos is dit ook weer niet.
Dat vind ik echt onzin :mrgreen: je voert de vissen dus er is geen tekort. Het nu tom een slak te doden als voer is dan ook ver te zoeken... Heeft namelijk op dat moment niks met voeren te maken. Als een vis hem wil eten moet ie dat toch echt zelf fixen ;)
In de slak zouden bepaalde voedingsstoffen kunnen zitten die we met voeren niet geven aan onze vissen. Daarnaast doen vrij veel vissen aan het eten van aas. Dus is dat ook puur natuur.
Laatst gewijzigd door Rickpad op 14 apr 2014 08:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gefixed

Esmee
1000+
1000+

Bericht door Esmee »

Rickpad schreef:
Esmee schreef:
Rickpad schreef:Slakken pletten levert voor andere aquarium bewoners weer een voordeel op in de vorm van voedsel. Dus de slakken worden dan niet nutteloos gedood. Maar erg pijnloos is dit ook weer niet.
Dat vind ik echt onzin :mrgreen: je voert de vissen dus er is geen tekort. Het nu tom een slak te doden als voer is dan ook ver te zoeken... Heeft namelijk op dat moment niks met voeren te maken. Als een vis hem wil eten moet ie dat toch echt zelf fixen ;)
In de slak zouden bepaalde voedingsstoffen kunnen zitten die we met voeren niet geven aan onze vissen. Daarnaast doen vrij veel vissen aan het eten van aas. Dus is dat ook puur natuur.
Maar maar maar dat eerste kan ik niet tegenin :mrgreen: alhoewel :P zonder die slakjes doen zehet ook prima :mrgreen:
maar aas is dan toch op een natuurlijke manier daar terecht gekomen :P doodgegaan ofzo en niet door de mens geplet XD
Hallo Afbeelding

karinD Zuid-Holland
1000+
1000+

Bericht door karinD »

Ik heb er vanmorgen eentje doodgedrukt. Vies, zeg, maar ik vind het al smerig om een mug dood te meppen met een krant, dus is een slak met je blote vinger nog veel viezer ;)
Maar zodra hij op de grond terecht kwam, dook er al een garnaal op af. Hij werd met smaak opgepeuzeld :lol:
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen

Esmee
1000+
1000+

Bericht door Esmee »

Zou het niet kunnen :? ze zijn zo leuk om naar te kijken!
Hallo Afbeelding