van de foto's die ik heb gepost. foto 1 en 2. waar je ze alle 2 ziet. als ik ze aanclick dan zie je een grotere. even goed op het vrouwtje letten. volgens mij zie ik dan wat je bedoeld met de legbuis.
begon op het begin alleen wel het gevoel te krijgen dat er een hele kleine kans was dat ik er 2 van hetzelfde geslacht had haha. maar bij nader inzien weet ik bijna zeker nu dat dat gelukkig niet zo is haha.
ben benieuwd hoe het gaat lopen.
overigens heb ik al wel een vrij grote kuil gespot, maar volgens mij heb ik die er zelf ik gekregen toen ik zaterdag mijn water heb verversd
Ga er maar vast vanuit dat het eerste en misschien wel eerste paar nestjes mislukken. De broedzorg kan soms kammer genoeg ver te zoeken zijn bij de Rami.
na nog eens goed te hebben gekeken te hebben, ben ik erachter dat het wel degelijk een kuiltje is die de ramerezi's samen maken. je ziet ze duidelijk hun neus het grind in duwen en dan alles aan de kant vegen de kuil uit haha
misschien dat ik ga proberen het nog wel even te filmen hoe ze het nest bouwen enzo. alleen even kijken of ik een film-bewerk programma heb en een stattief ergens haha