haha Dankje,Fabian schreef:Veel plezier en succes.
Ons wel mee laten genieten hea, ben super nieuwsgierig wat je ervan gaat maken
zal ik dan zeker doen
Fabian schreef:Veel plezier en succes.
Ons wel mee laten genieten hea, ben super nieuwsgierig wat je ervan gaat maken
zoiets wil ik ook idd gaan doen.. int purschuim zetten...Mitchel schreef:Wat voor bak wordt het? Als je bijvoorbeeld een Amazone biotoop neemt dan kun je een achterwand maken met wortels van bomen bijvoorbeeld.
en dus er is niks gaan rotten?Mitchel schreef:Bij mij komt er ook water achter de wand. Het kan wat mij betreft geen kwaad .

sorry maar ik ben er nu nog niet echt uit, aangezien ik nu dus dat spull epoxy nodig heb voor de achterwand, en dan nog een stuk aan de zeikant, en een stuk wat op de bodem licht, plus nog voor op een ander klein achterwandje wat in een andere bak gaat...Kevin schreef:dat betekend anderhalf tot twee vierkante meter. of te wel meer dan genoeg.
jouw wand is een halve vierkante meter, 2 lagen is een vierkante meter dat je nodig hebt ongeveer.
hij was 19,-Kevin schreef:Met het pakketje van 19,50 kun je ongeveer 2 vierkante meter doen, dat zou wel genoeg moeten zijn.
http://www.mrboat.nl/producten/kant_en_ ... _startkit/
Ik zou inderdaad minimaal 2 lagen gebruiken.
hahaha oeps..Kevin schreef:Oh jij hebt de 750 gram verpakking genomen, ik bedoelde de startset eigenlijk. Nu heb je zeker genoeg epoxy.