Hoi Kevin, alles kids????
vraag 1; Weet jij een practisch boek over Discus?
en vraag 2; heb je een idee wat mijn vis mankeert'; wapperen met 1 borstvin, afwisselend l en r, wel goed ademend uit 2 kieuwen, niet zwaar en niet open.????
grts van Mandy
mag ik nu bij het raam??
-
mandyrademaker
Onderwerp auteur - 0-200

Re: mag ik nu bij het raam??
Kan rangorde bepaling zijn of misschien heeft die wel zin...
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
Hoi Mandy, da's weer ff geleden inmiddels. Ja hoor met mij gaat goed hoor, met jou ook?
Helaas ben ik niet zo in to the discus, meer antwoorden dan Kees kan ik je niet geven. Ik heb alleen maar boeken die vaak meerdere vissoorten beschrijven, en wat daarin staat over de discus weet jij allang volgens mij.
Helaas ben ik niet zo in to the discus, meer antwoorden dan Kees kan ik je niet geven. Ik heb alleen maar boeken die vaak meerdere vissoorten beschrijven, en wat daarin staat over de discus weet jij allang volgens mij.
-
mandyrademaker
Onderwerp auteur - 0-200

Ik weet wel wat maar de meeste dingen heb ik uit de praktijk en van hier op het forum. Die algemene zaken, tja, daar hebben we niet zo veel meer aan. Maar goed, het zwabberen met 1 vin l of r blijft me nog even bezighouden, Ik wil mijn ouwe Ruudje nog even niet kwijt hoor!!! Desnoods moeten die nieuwe (prachtige vissen by the way) er maar uit! Waarom heb ik ze er in gedaan? Omdat ik dacht dat mijn setje het wel leuk zou vinden, ze 'stonden'maar een beetje saai voor zich uit te staren. Nu denk ik; ze waren misschien wel op en top tevreden met z'n tweeen! Kon ik het ze maar vragen!!!! Het idee dat Discus groepsvissen zijn en zich het best voelen in een groep van 4+ is volgens mij al lang achterhaald.
Blijft de vraag om literatuur`. Ik begrijp dat Rob er niet is? Die zou het toch anders wel moeten weten??
grts M
Blijft de vraag om literatuur`. Ik begrijp dat Rob er niet is? Die zou het toch anders wel moeten weten??
grts M