ja hoor gewoon in Nederland te koop.
Helaas heeft niet elke winkel het.
rode muggenlarven afspoelen?
Re: rode muggenlarven afspoelen?
idd hier in de buurt dus niet......
bedankt, ik informeer nog ff verder.
bedankt, ik informeer nog ff verder.
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........
Ik geloof dat ik het normaal gesproken in Helmond koop.
Overigens is mijn persoonlijke mening dat er een beetje te spannend gedaan wordt over levend voer.
In de natuur eten ze ook alles wat ze pakken kunnen.
Ik voer mijn vissen wel met levend voer, tubifex en alles wat er maar fris uitziet, ik heb cory's van 9 jaar oud en de diamandzalmen zijn 6 jaar oud en hebben veel nakomelingen, dus geloof dat ze het wel uithouden.
De enige reden dat ik ook diepvries toedien is omdat ik niet altijd tijd heb om levend voer te halen.
Een mooi basisvoer voor je siervissen is overigens wel weer belangrijk, maar bedenk wel, we houden geen atleten, maar doodnormale jongens in onze bakken.
Overigens is mijn persoonlijke mening dat er een beetje te spannend gedaan wordt over levend voer.
In de natuur eten ze ook alles wat ze pakken kunnen.
Ik voer mijn vissen wel met levend voer, tubifex en alles wat er maar fris uitziet, ik heb cory's van 9 jaar oud en de diamandzalmen zijn 6 jaar oud en hebben veel nakomelingen, dus geloof dat ze het wel uithouden.
De enige reden dat ik ook diepvries toedien is omdat ik niet altijd tijd heb om levend voer te halen.
Een mooi basisvoer voor je siervissen is overigens wel weer belangrijk, maar bedenk wel, we houden geen atleten, maar doodnormale jongens in onze bakken.
Wat het verschil is tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Geen idee en ik wil het ook niet weten ook niet!
Geen idee en ik wil het ook niet weten ook niet!
Zelf spoel ik het ook altijd even uit, maar dat is meer bedoeld om het sneller te laten ontdooien.
Wel eens van te voren uit de vrieser gelegd, maar was niet zo'n succes met die 2 apen hier rond lopend.
Wel eens van te voren uit de vrieser gelegd, maar was niet zo'n succes met die 2 apen hier rond lopend.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
oei kees, rode handjes en mondjes?
nou ik gebruik het voor de axolotls, spoel het af, idd om gelijk te ontdooien en ze eten het op. De vissen krijgen ook een beetje, kabaal in de bak dan
nou ik gebruik het voor de axolotls, spoel het af, idd om gelijk te ontdooien en ze eten het op. De vissen krijgen ook een beetje, kabaal in de bak dan
Nee dat niet, wel een rode keukenvloer, keukenkastjes en koelkast
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
ik spoel ze zelf nooit af ofzo. gewoon wat water in een glas, ijsblokje erbij, en als het gesmolten is gaat het de bak in.
oh da's ook minderKees schreef:Nee dat niet, wel een rode keukenvloer, keukenkastjes en koelkast