Ben er wel blij mee helemaal met de eheim. Gelukkig zit hier nog helemaal niks in qua achterwand of binnenfilter.
Tanganyika 80 cm bak
-
Silvia
Onderwerp auteur
Re: Tanganyika 80 cm bak
Gaat allemaal goed komen
Ben er wel blij mee helemaal met de eheim. Gelukkig zit hier nog helemaal niks in qua achterwand of binnenfilter.
-
Coby
Onderwerp auteur
Mooi Syvlia nog een bakje erbij.
Bij wildvang schijnt de kleur van de vissen ook ietsje anders te zijn dan bij nakweek, het verschil is echter moeilijk te zien zoals Kevin zegt. Er zijn zaken waar je een certificaat op kunt vragen zoals Verduyn, dan weet je zeker of je wildvang hebt of niet.
Bij wildvang schijnt de kleur van de vissen ook ietsje anders te zijn dan bij nakweek, het verschil is echter moeilijk te zien zoals Kevin zegt. Er zijn zaken waar je een certificaat op kunt vragen zoals Verduyn, dan weet je zeker of je wildvang hebt of niet.
-
Silvia
Onderwerp auteur
Vorige week het aquarium opgehaald en er zaten veel extra dingetjes bij.
Het aquarium vond ik wat tegenvallen omdat er niet eens licht in zat (geen tl niks niet
). Het was een MP Aquarien, deze heb ik weer te koop gezet.
Maar ik ben superblij met de Eheim buitenfilter en de rest. En vandaag hebben we toch maar een nieuw aquarium gekocht met meubel
Het is een aquapro 80 (125 liter) bij de hornbach vandaan. Hier zit een binnenfilter van Eheim bij en een verwarmingselement.
Ik moet alleen nog wat meer stenen kopen en dat wat gaan stapelen (heb nu alleen kleine stukjes steen).
Als ie af is maak ik natuurlijk foto's
Groetjesss
Het aquarium vond ik wat tegenvallen omdat er niet eens licht in zat (geen tl niks niet
Maar ik ben superblij met de Eheim buitenfilter en de rest. En vandaag hebben we toch maar een nieuw aquarium gekocht met meubel
Ik moet alleen nog wat meer stenen kopen en dat wat gaan stapelen (heb nu alleen kleine stukjes steen).
Als ie af is maak ik natuurlijk foto's
Groetjesss
Gefeliciteerd silvia, maar had je niet pas een ook een bak opgeruimd?
-
Silvia
Onderwerp auteur
uhm ja heb net mijn meterbak verkocht
Maar ben blij met de 80 cm
is voor hier in huis net even wat mooier (houd ik mezelf maar voor
).
En misschien ooit wel weer een meter of 1.20....!!!! Wie weet......
Maar ben blij met de 80 cm
En misschien ooit wel weer een meter of 1.20....!!!! Wie weet......
-
Silvia
Onderwerp auteur
Nou weet het niet hoor........we hebben verhuisplannen en daar hebben we dan een houten vloer 
-
jari4now
Onderwerp auteur
Wat extra verstevigingsbalken onder de vloer aanbrengen en een meubel plaatsen met volledige bodem die de druk dan verdeelt afgeeft aan de houten vloer, dan kan ook een houten vloer veel hebben hoor
-
Silvia
Onderwerp auteur
Ik ben er bijna uit wat mijn vissenbestand zal worden. (denk ik)
5 multi's + creche
Koppel => Julidochromis Ornatus "Zambia"
Zou ik er ook nog een paar Synodontis lucipinnis in kunnen doen? Of wordt het dan te druk in de bak.
5 multi's + creche
Koppel => Julidochromis Ornatus "Zambia"
Zou ik er ook nog een paar Synodontis lucipinnis in kunnen doen? Of wordt het dan te druk in de bak.
-
Silvia
Onderwerp auteur
Vanavond waren we bij de Pets Place in Leeuwarden en waar viel mijn oog op
Op een koppel Julidochromis regani. Dus wij vragen of we later de vissen op konden halen. Geen enkel probleem. Probeert ze er 1 te vangen en zo springt ie achter de stelling waar we niet meer bij konden
Mooi sneu voor het visje.....mijn vriend nog op de tast proberen te voelen en onder de stellingen kijken......nergens een spartelend visje te bekennen. Wel veel andere dooie vissen
Vind het zo sneu......het beestje zal inmiddels wel het loodje gelegd hebben.
RIP
Julidochromis regani 
Heb wel 2 planten met 6 euro korting gekregen voor de troost.....maarja had liever gezien dat het visje nog bij zijn vrouwtje zwom.
Vind het zo sneu......het beestje zal inmiddels wel het loodje gelegd hebben.
RIP
Heb wel 2 planten met 6 euro korting gekregen voor de troost.....maarja had liever gezien dat het visje nog bij zijn vrouwtje zwom.
-
Coby
Onderwerp auteur
Da's inderdaad erg zielig, de visjes maken de gekste sprongen als ze in de stress zijn.

-
Silvia
Onderwerp auteur
Ik mis een multi mannetje
Zou niet weten waar hij zit misschien tussen de stenen maar zelfs met voeren komt hij niet. En er drijft ook geen dooie vis ofzo.
Hij heeft wel voor veel nageslacht gezorgt dus misschien is ie ff op vakantie
Maar vind het toch gek.
Wat ik me ook nog afvraag is of er ook garnalen bij de Multi's inkunnen of worden deze als voer gezien. Ik vrees het laatste maar wil toch jullie ff voor de zekerheid vragen.
Hij heeft wel voor veel nageslacht gezorgt dus misschien is ie ff op vakantie
Maar vind het toch gek.
Wat ik me ook nog afvraag is of er ook garnalen bij de Multi's inkunnen of worden deze als voer gezien. Ik vrees het laatste maar wil toch jullie ff voor de zekerheid vragen.
Garnalen zitten toch niet graag op hard water, of valt dat wel mee bij jou.
vis kwijt
kan makkelijk in het huisje zitten hoor, heeft ie zeker op zijn mieter gehad van de een of ander.
vis kwijt