knip de in vierkantjes en steek die onder je poten, je kan ze eerst aan elkaar plakken tot op de hoogte die je nodig hebt, dan heb je zowel de onderkant als de bovenkant antislip 100% veiligheid voorzien

nee dat is niet flexibel want dat zou men geen antislip noemen.Je moet ze wel wat groter voorzien dan je poten zelfstylz schreef:is dat spul niet flexibel want dan druk je het uiteindelijk weg onder de poten.
stylz schreef:er zijn in de handel speciale uitvul plaatjes http://www.groenhart.nl/bouwproducten/s ... kunststof/koendert schreef:Uitvullen met gehard plastic zoals Stylz aangaf? Hoe doe je dat?Chumbu schreef:
Ik zou over geheel uitvullen dan heb je minder puntbelasting, Stylz zijn manier is de enige juiste
maar de meeste harde kunststoffen kunnen zeer veel druk hebben
das gek dus iets wat antislip is is per definitie niet flexibel bij jou, nu heb ik hier pannesponsjes liggen als voorbeeld, perfect antislip en je deukt ze zo maar in, geruwd rubber is vrij antislip anders heb ik echt een probleem in de bochten, toch moet je je aquarium niet op rubber pootjes zetten.faroud schreef:nee dat is niet flexibel want dat zou men geen antislip noemen.Je moet ze wel wat groter voorzien dan je poten zelfstylz schreef:is dat spul niet flexibel want dan druk je het uiteindelijk weg onder de poten.
bv je poten zijn 4cm op 4cm dan knip je ze 5op5
mvg
Wellicht als een enkele laag zou het kunnen of een enkelzijdig stuk binnen band om slip tegen te gaan. Het gevaar is dat het hier na verloop van tijd denk ik doorheen drukt. Dan is die functie ook weg.stylz schreef:das gek dus iets wat antislip is is per definitie niet flexibel bij jou, nu heb ik hier pannesponsjes liggen als voorbeeld, perfect antislip en je deukt ze zo maar in, geruwd rubber is vrij antislip anders heb ik echt een probleem in de bochten, toch moet je je aquarium niet op rubber pootjes zetten.faroud schreef:nee dat is niet flexibel want dat zou men geen antislip noemen.Je moet ze wel wat groter voorzien dan je poten zelfstylz schreef:is dat spul niet flexibel want dan druk je het uiteindelijk weg onder de poten.
mvg
volgens mij is dit iets dergelijks, rubber wijkt onder druk en dat moet je hier niet voor hebben.
antislipmatjes uit de douche ook niet![]()
het feit dat je ze kan knippen laat mij denken dat ze te zacht zijn, kunststof vullers kan je niet knippen.
Misschien voor een vieze slipstylz schreef:voor welke slip ben je bang ?? een aquarium wat met zn poot vol ergens opstaat slipt niet.
Ik heb daar bij de Hornbach ook mee in me handen gestaan. Een ijzeren hoekstrip. Maar aan een enkele heb ik niet genoeg nog. Daarom had ik die plank laminaat erbij gedaan en dan los onder elke voor poot een ijzeren hoekplaatje dan staat het zo goed als waterpas. Maar of het stabiel is dat weet ik niet. Ook om de achter poten heb ik mijn bedenkingen omdat daar het sterkste verloop is. Ik denk dat ik gewoon maar de gok moet gaan nemen. het gewicht is een voordeel. Hoe langer die staat hoe stabieler denk ik. Daarbij kunnen die stukjes rubber wel hun dienst bewijzen.stylz schreef:voor welke slip ben je bang ?? een aquarium wat met zn poot vol ergens opstaat slipt niet.
je kan ook bij de doe het zelf zaak kijken naar aluminium strip of ijzer
Ik denk dat je hier wel een goede snijdige stanleymes voor nodig hebt, heb me mis uitgedruktstylz schreef:das gek dus iets wat antislip is is per definitie niet flexibel bij jou, nu heb ik hier pannesponsjes liggen als voorbeeld, perfect antislip en je deukt ze zo maar in, geruwd rubber is vrij antislip anders heb ik echt een probleem in de bochten, toch moet je je aquarium niet op rubber pootjes zetten.faroud schreef:nee dat is niet flexibel want dat zou men geen antislip noemen.Je moet ze wel wat groter voorzien dan je poten zelfstylz schreef:is dat spul niet flexibel want dan druk je het uiteindelijk weg onder de poten.
mvg
volgens mij is dit iets dergelijks, rubber wijkt onder druk en dat moet je hier niet voor hebben.
antislipmatjes uit de douche ook niet![]()
het feit dat je ze kan knippen laat mij denken dat ze te zacht zijn, kunststof vullers kan je niet knippen.