Nano Cube 60l
Re: Nano Cube 60l
Liefst zo fijn mogelijk 1-2 mm. Zorg ervoor dat het grind niet te licht is. Vissen houden meer van een donkere ondergrond en de kleuren komen dan ook beter uit.
Hier is het resultaat bedankt voor alle tips
groetjes
groetjes
Maar ziet er verder goed uit
Nou Linda, zie je taak....
Zonder dollen, mooi bakje hoor!
Thanks !! ja ik kon de foto's niet draaien haha
Tsssss Lekker ding!MatthijsH schreef:Nou Linda, zie je taak....![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Nou kijk eens dan
Je bent een toppertje hoor!

Hebben jullie nog tips qua planten vind t een beetje te leeg in mijn ogen
Wat dacht je van een mooie crypto? De beckettii bijvoorbeeld?
Stauroogyne repens kan ook, dan lekker laten groeien. Je kunt er ook een veldje van maken maar dat hoeft niet pesé. Of een ludwigia sp. mini super red. Zal misschien niet zo rood worden maar blijft een mooi plantje.
Ze worden ook niet zo hoog dus valt mee met snoeien
Misschien een klein stuk hout op de bodem met wat mos erop?
Stauroogyne repens kan ook, dan lekker laten groeien. Je kunt er ook een veldje van maken maar dat hoeft niet pesé. Of een ludwigia sp. mini super red. Zal misschien niet zo rood worden maar blijft een mooi plantje.
Ze worden ook niet zo hoog dus valt mee met snoeien
Misschien een klein stuk hout op de bodem met wat mos erop?
Ja goed idee dankje. Ik maak op dit moment gebruik van JBL CristalProfi i60 denken jullie dat dit een goede filter voor mijn 60l of toch overstappen op een buitenfilter? Heb een beetje gespeurd op t forum maar ik vind het maar lastig 
Externe filters hebben bij mij altijd de voorkeur over interne filters. Alleen bij nanobakken kun je niet veel anders..Ik weet niet of er externe filters zijn voor nanobakken. Ik heb zelf in mijn nano een hoekfilter van dennerle. ideaal ding. Valt niet teveel op en is muisstil. 
Met jouw filter heb ik helaas geen ervaring
Met jouw filter heb ik helaas geen ervaring
Heb je je filter niet in een setje met je aquarium gekocht? Je hebt toch een Dennerle? Die hoekfilters voor 60 liter zijn prima. Gebruik ik ook in mijn Nano Cube 60 
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen
Nee heb die bak zonder set gekocht