Ik ben een half jaar geleden verhuist en het is nu eindelijk tijd om een nieuw aqaurium te halen.
Mijn visjes staan nog geduldig te wachten in hun oude juwel bak bij mijn ouders. Het moet ook nog een tijdje indraaien dus ik wil een beetje opschieten.
Ik heb niet super veel ruimte dus een 80 cm past het makkelijkst. Ik moet dus nu gaan kiezen... Maar man oh man vind ik het moeilijk. De juwel kasten vind ik beetje zwakjes voelen en het liefst wil ik de achterkant dicht ook voor stevigheid en ja gewoon een goede kast. Nu twijfel ik tussen de Oase StyleLine 175 set, Eheim vivaline 126 set en de Akva Fusion 80.
Heeft iemand ervaring met de kwaliteit en de kasten? Of een ander merk wat goed is met ongeveer de zelfde prijs. Door sommige reviews zou ik bijna gewoon maar een juwel rio nemen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Bedankt!
Aquarium + kast ervaringen
-
- Lid toezichthoudersteam
Re: Aquarium + kast ervaringen
Eheim en oase zijn prima merken. Aquatlantis is ook nog een leuke, vaak wat gunstiger geprijsd. Ga eens kijken in winkels die deze merken hebben staan, dan kun je beter beoordelen wat je zelf fijn vind