Vraag Colombo co2 advance drukregelaar

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
cowi
0-200
0-200
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2018 17:27

Vraag Colombo co2 advance drukregelaar

Bericht door cowi »

Beste Leden,

Hierbij een hulpvraag omtrent de CO2 drukregelaar van Colombo. Ik heb een tijd gebruik gemaakt van de 95 gram wegwerp flessen en weet van het bestaan van de 800 gram flessen, maar ik wil overstappen op hervulbare flessen. Ik heb echter geen ruimte voor te grote flessen en wil de kosten het liefst binnen de perken houden.

Nu ben ik dus een +/- 550 gram fles tegen gekomen die gebruikt wordt bij het paintballen. Is er iemand bekend met het gebruik van de drukregelaar van Colombo op externe flessen? De drukregelaar past in ieder geval niet op de standaard aansluiting van de fles, en de Colombo adapter voor de 800gram zal ook niet passen ben ik bang.

Voor de duidelijkheid heb ik foto's toegevoegd van de drukregelaar en de beoogde fles. Ik zou graag willen weten of het überhaupt mogelijk is om deze op elkaar te verbinden en welke aansluitingen ik hiervoor nodig heb. De medewerkers van de webwinkel konden mij niet verder helpen.

Alvast bedankt!

De drukregelaar

Afbeelding

Afbeelding

De beoogde fles

Afbeelding

Gebruikersavatar

MichelK
0-200
0-200
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2019 20:45

Re: Vraag Colombo co2 advance drukregelaar

Bericht door MichelK »

Misschien een wat late reactie, maar voor de lezers misschien nuttig.
Op Ali.... uit China wordt doodgegooid met adapters die je hiervoor kunt gebruiken.
Ik zou zeggen voordat je naar een dure NL webshop gaat (+ verzendkosten) kijk eens op Ali... en lees daar ook de veelal tevreden reviews :P

Plaats reactie

Terug naar “CO2 techniek en toediening”