Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door emeraldking »

Het is alweer op 19 maart j.l. geweest dat de er weer na jaren een poging is geweest om een kleinere aquaterra beurs in het oosten des lands te organiseren. Ditmaal heeft AV Betta Splendens in Almelo de stoute schoenen aangetrokken. Ik was reeds eind van de lente in 2016 gevraagd om me erbij te scharen als standhouder en heb ook niet geaarzeld om mijn bijdrage te leveren.
Het was een leuke beurs (nogmaals niet groot doch genoeg aanloop). Het was dan ook meer de opzet om zoveel mogelijk twentse standhouders ervoor te gaan benaderen.
Ondanks dat ik alsnog weer met nog een ziektebeeld kwam te zitten heb ik wel gesteld deze beurs bij te wonen. 2 Weken ervoor begon ik wat te twijfelen gezien mijn gezondheidssituatie. 1 Week ervoor alsnog weer contact gehad binnen de organisatie en heb toch besloten om er wel te gaan staan. Het was voor mij dan ook echt de enige beurs in het eerste half jaar van 2017 die ik niet geschrapt heb.
Het was een gezellige dag met weerzien van aan reeks bekende standhouders uit onze regio en zelfs nog van buitenaf (verrassing!).
Nu was Omroep Almelo ook van de partij en heeft een reportage gemaakt. Hetgeen ook is uitgezonden een week erna op de regionale tv. Ondanks dat meerdere standhouders (waaronder ikzelf) zijn geïnterviewd, zijn wij niet in de reportage zelf aan het woord gekomen doch enkel 1 persoon binnen de organisatie zelf wel weer. Geen punt! Doch onze stands worden wel weer in de reportage laten zien.
Het filmpje heb ik ff van Youtube gehaald.
https://youtu.be/R31C3-bLliY
Laatst gewijzigd door emeraldking op 28 jun 2017 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door Linda »

Leuk filmpje!
Ik zag je lopen :)

Jammer dat ze jullie interviews niet hebben uitgezonden.

Zag er heel gezellig uit!

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door tobyderks »

Verdomme zeg! Kom ik nu net pas achter! Had er graag bij willen zijn, misschien had ik nog wat inspiratie op kunnen doen voor mijn nieuwe terrarium. Nou ja jammer dan.
Wel een heel leuk filmpje, ben ik er toch nog een heel klein beetje een soort van bij :)

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door emeraldking »

Linda schreef: 28 jun 2017 20:12 Leuk filmpje!
Ik zag je lopen :)

Jammer dat ze jullie interviews niet hebben uitgezonden.

Zag er heel gezellig uit!
Het was zekers gezellig!
Ja, ik kwam ergens in het begin voor. Maar echt lopen was een ander verhaal hoor. Stond voor de stand en liet de kruk (loop nl. nog met 1 kruk) ff achter de stand om wat foto's te kunnen maken. Mijn beursmaatje Herman ( hij is actief op voederdieren voor amfibieën en reptielen en kwam daarna ff nog aanlopen op de video) en wat leden van de organisatie hielpen mee om mijn spullen naar de zaal te brengen. Mocht door mijn beursmaatje enkel mijn rugtas dragen en meer niet vanwege mijn toestand.
Idd, jammer dat de verdere interviews niet in de reportage zijn opgenomen. Denk dat het te maken heeft met de duur van het filmpje die wenselijk was. Want ze waren echt wel goed bezig om wat standhouders te interviewen.
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
emeraldking
400-600
400-600
Berichten: 585
Lid geworden op: 21 aug 2014 16:43
Locatie: In 't oosten des lands

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door emeraldking »

tobyderks schreef: 28 jun 2017 22:36 Verdomme zeg! Kom ik nu net pas achter! Had er graag bij willen zijn, misschien had ik nog wat inspiratie op kunnen doen voor mijn nieuwe terrarium. Nou ja jammer dan.
Wel een heel leuk filmpje, ben ik er toch nog een heel klein beetje een soort van bij :)
Kom je ook uit deze buurt dan? Inspiratie voor een terrarium had je daar idd wel kunnen opdoen. Er liggen plannen klaar om het aankomend jaar weer te gaan doen en naar alle waarschijnlijkheid wat groter van opzet. Maar eens afwachten of die plannen ook bewerkstelligd kunnen worden. Ik vermaakte me in ieder geval geweldig dien dag.
Devoted aquarist ever since early 1970's...

Specialized in livebearers...
Breeder of rare livebearers...
Exhibitor, breeder & author

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door Tim »

Ziet er idd leuk uit! volgend jaar maar is een kijkje gaan nemen dan! houd ons maar op de hoogte als het door gaat :mrgreen:
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: Verslag over de Twentse Aqua Terra Beurs

Bericht door tobyderks »

emeraldking schreef: 29 jun 2017 12:46
tobyderks schreef: 28 jun 2017 22:36 Verdomme zeg! Kom ik nu net pas achter! Had er graag bij willen zijn, misschien had ik nog wat inspiratie op kunnen doen voor mijn nieuwe terrarium. Nou ja jammer dan.
Wel een heel leuk filmpje, ben ik er toch nog een heel klein beetje een soort van bij :)
Kom je ook uit deze buurt dan? Inspiratie voor een terrarium had je daar idd wel kunnen opdoen. Er liggen plannen klaar om het aankomend jaar weer te gaan doen en naar alle waarschijnlijkheid wat groter van opzet. Maar eens afwachten of die plannen ook bewerkstelligd kunnen worden. Ik vermaakte me in ieder geval geweldig dien dag.
Haha nee :mrgreen: maar ik heb daar wel een treinreisje voor over hoor!

Plaats reactie

Terug naar “Boeken en media”