PlantedBox

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Geert
1000+
1000+
Berichten: 1317
Lid geworden op: 14 apr 2013 18:10
Locatie: Delfzijl

PlantedBox

Bericht door Geert »

Heeft iemand al geprobeerd de All-in-One voeding ??
https://planted-box.com/cat/aquariumbem ... vloeibaar/

Leek me wel makkelijk, maar iedereen zegt dat je macro en micro niet mag mengen maar hier is dat wel zo.

Gebruikersavatar

Saepti
0-200
0-200
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 nov 2015 10:11
Locatie: Utrecht

Re: PlantedBox

Bericht door Saepti »

Hoe meer ik op deze website lees hoe minder ik het vertrouw. :shock: heel amateuristisch geschreven, "geloof mij maar, dit spul is the sh*t!" kan ik niet tegen. Er zijn maar een paar ingredienten genoemd, die NOG LANG NIET alles zijn wat je planten nodig hebben en de verhouding is ook enorm belangrijk. Ik ben geen pro, maar dit lijkt me niet vertrouwbaar.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: PlantedBox

Bericht door Linda »

Is wel typisch, want plantedbox is een merk opgericht door Gilles van aquascaping blog. En hij weet toch wel waar hij het over heeft..

Gebruikersavatar

Gilles
0-200
0-200
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jan 2013 08:54

Re: PlantedBox

Bericht door Gilles »

Dit is inderdaad mijn shop die ik vandaag exact 2 weken geleden heb gelanceerd.

@Saepti: ik ben bewust voor een persoonlijk aanpak gegaan wat betreft inhoud van de website, in plaats van loze marketingpraatjes met knappe woorden en vage termen. Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar ik heb altijd heel persoonlijk geschreven tegenover mijn lezers en wou die lijn doortrekken naar de shop. Dat dit direct als "onbetrouwbaar" wordt bestempeld is een jammere zaak.

Wat betreft de vernoeming van ingrediënten: dit is conform de Europese wetgeving en het Belgische FAVV (Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen), de organisatie die in België en in Europa instaat voor de controle op meststoffen. Zij bepalen wat er op het etiket moet en niet mag komen, als dat niet in orde is dan mag het product niet op de markt. Punt. Op deze pagina vind je een kopie van mijn certificaat als bewijs: https://planted-box.com/favv-kwaliteitslabel/

Ik zal op 22 november ook aanwezig zijn op Vivarium, mocht je de flessen en labels in het echt willen bekijken ...

@ Geert: klopt maar afhankelijk van de grondstoffen en andere factoren is het mogelijk. Er zijn andere merken die het ook doen.

@ Linda: Bedankt! :D

Groeten
Gilles

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: PlantedBox

Bericht door Linda »

:duim:
Ik was al bekend met je open manier van schrijven via je blog dus mij was er niet eens iets geks opgevallen :P
Ik kom zeker even buurten op het vivarium! Sta je er de zaterdag ook?

Gebruikersavatar

Gilles
0-200
0-200
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jan 2013 08:54

Re: PlantedBox

Bericht door Gilles »

Hey Linda, zaterdag help ik mee aan een workshop in België, ik zal dus enkel zondag op de beurs zijn :)

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Geert
1000+
1000+
Berichten: 1317
Lid geworden op: 14 apr 2013 18:10
Locatie: Delfzijl

Re: PlantedBox

Bericht door Geert »

Dank je Gilles ik volg je blog al een hele poos, dus daarom vroeg ik het me ook af.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: PlantedBox

Bericht door Linda »

Gilles schreef:Hey Linda, zaterdag help ik mee aan een workshop in België, ik zal dus enkel zondag op de beurs zijn :)
Ahhhh da's jammer..Ik ben er alleen zaterdag.

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: PlantedBox

Bericht door Tim »

Ik debk dat ik zaterdag ook kom. gezzelig!
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: PlantedBox

Bericht door Linda »

Aqua026 schreef:Ik debk dat ik zaterdag ook kom. gezzelig!
:mrgreen: Misschien zie je me nog wel lopen dan. Ben met een vriendin en haar vriend.
Als je nog kortingskaartjes zoekt, aquafamily heeft ze liggen :duim:

Gebruikersavatar

Saepti
0-200
0-200
Berichten: 69
Lid geworden op: 01 nov 2015 10:11
Locatie: Utrecht

Re: PlantedBox

Bericht door Saepti »

Hoi Gilles, sorry, neem het aub niet te persoonlijk. Ik heb echt aanzienlijk wat ervaringen met aquaristiek, die ervoor zorgen dat ik als een havik de etiketten en ingredienten en marketing en alles lees, vooral van (voor mij) een onbekende merk. :shock: Ik heb het inderdaad erg scherp verwoordt, sorry daarvoor. Ik wens je heel veel succes met je blog en je merk! Tot ziens op Vivarium :) :)

Gebruikersavatar

Gilles
0-200
0-200
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 jan 2013 08:54

Re: PlantedBox

Bericht door Gilles »

Geen probleem hoor en ik snap je punt wel. Als opstartende webshop ga je altijd meer wantrouwen krijgen dan als gevestigd merk :-)

Aan iedereen: ik zal zowel zaterdag als zondag op de beurs zijn. Ik sta op de 1e etage vlak naast het workshoppodium. Kom dus gerust even langs :-)

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: PlantedBox

Bericht door Tim »

Gilles schreef:Geen probleem hoor en ik snap je punt wel. Als opstartende webshop ga je altijd meer wantrouwen krijgen dan als gevestigd merk :-)

Aan iedereen: ik zal zowel zaterdag als zondag op de beurs zijn. Ik sta op de 1e etage vlak naast het workshoppodium. Kom dus gerust even langs :-)
Ik kom zondag langs ik zal ook even bij jou een kijkje nemen! :duim: :vis:
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: PlantedBox

Bericht door Linda »

Gilles schreef:Geen probleem hoor en ik snap je punt wel. Als opstartende webshop ga je altijd meer wantrouwen krijgen dan als gevestigd merk :-)

Aan iedereen: ik zal zowel zaterdag als zondag op de beurs zijn. Ik sta op de 1e etage vlak naast het workshoppodium. Kom dus gerust even langs :-)
Yay :cheer:

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen overig”