(over)bevolking

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Re: (over)bevolking

Bericht door Linda »

bandit schreef:
Catfish schreef:He leuk joh :D 80 is inderdaad al een heel stuk beter. Weet je al wanneer je hem krijgt?
Ik hoop goed genoeg! :oops: Volgende week komt hij, maar het zal nog even een aantal weken duren voordat hij zijn plek gaat innemen. Hebben nl. tevens besloten om het één en ander in de huiskamer te veranderen. Tot die tijd gewoon op het gemak inlezen. Ik wil een goede start maken. Wel spannend, hoor!
Het is wel goed rustig aan te doen en te kijken hoe en wat. Kijk ook naar de plek die je bak in de kamer krijgt. Beter niet voor een raam iod. Beter is een plek waar geen direct zonlicht bij je bak kan komen.

Onderwerp auteur
bandit
0-200
0-200

Bericht door bandit »

Hij komt in het midden in de kamer tegen de muur. Daar is geen raam in de buurt. Moet wel de halve kamer er voor verbouwen, zoals een ander bankstel, bench met tafel weg, maar.... alles voor de vissen,hè! :D
Mijn huidige bak staat wel bij het raam en heb mogelijk mede hierdoor alg er in.

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

bandit schreef:Hij komt in het midden in de kamer tegen de muur. Daar is geen raam in de buurt. Moet wel de halve kamer er voor verbouwen, zoals een ander bankstel, bench met tafel weg, maar.... alles voor de vissen,hè! :D
Mijn huidige bak staat wel bij het raam en heb mogelijk mede hierdoor alg er in.
Goedzo! Het aquarium hoort ook het middelpunt van de kamer te zijn :mrgreen:

Onderwerp auteur
bandit
0-200
0-200

Bericht door bandit »

Catfish schreef:
bandit schreef:Hij komt in het midden in de kamer tegen de muur. Daar is geen raam in de buurt. Moet wel de halve kamer er voor verbouwen, zoals een ander bankstel, bench met tafel weg, maar.... alles voor de vissen,hè! :D
Helemaal mee eens, maar dan kan de tv er wel uit! Ik zit nl. dan met mn rug er naar toe, want laat het nou zo zijn dat ik tegenwoordig heel veel...... naar het aquarium kijk! :mrgreen:

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

bandit schreef:
Catfish schreef:
Helemaal mee eens, maar dan kan de tv er wel uit! Ik zit nl. dan met mn rug er naar toe, want laat het nou zo zijn dat ik tegenwoordig heel veel...... naar het aquarium kijk! :mrgreen:
Hij staat bij mij naast de tv, ik kan altijd afwisselen van de een naar de ander :mrgreen:

Onderwerp auteur
bandit
0-200
0-200

Bericht door bandit »

Dat zou hier in eerste instantie ook gebeuren. Alleen dan zou het aquarium samen met de tv op een ruim 2 meter lang dressoir komen te staan. Dit is bij de aankoop afgeraden en hebben wij uiteindelijk toch gekozen voor een aquarium met originele onderkast. Dus wordt het óf met de rug naar de tv, óf met de rug naar het aquarium! Ach.. de tijd zal het leren. ;)

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam

Bericht door Linda »

Hahaha Misschien moet je een roterende luie stoel neerzetten :P

Onderwerp auteur
bandit
0-200
0-200

Bericht door bandit »