We hebben het toch wel over kersenbuiken hè? Want ik kan me daar dus niks bij voorstellen dat het killers worden. Dat heb ik hier echt nog nooit meegemaakt. Ik kan me er ook niks bij indenken.kevin schreef:Dan heb je echt mazzel, vaak worden de kersenbuiken killers als ze kindjes hebben.
Gefelciteerd hoor, maar heb je al een bakje waar ze in kunnen voor mocht het nodig zijn.
Nou eerlijk gezegd Kevin laat ik de kleine visje altijd in het aquarium en ik hou er altijd genoeg over. Mijn Kersenbuiken bewaken die kleintjes bij het leven, ze blijven continue rondom die kleintjes zwemmen ook als ze groter worden houden ze ze nog in de gaten. Als de andere vissen te dicht bij komen dan jagen ze die weg. Alleen het is net of die andere vissen dat snappen want die komen niet in de buurt.
Is dit geen normaal gedrag voor een kersenbuik dan? Want mijn kersenbuiken zijn echt zelden agressief en al helemaal niet tegen hun eigen jongen. En ik heb al heel wat jongen gehad. En nooit geen problemen ondervonden, in het begin worden er een paar opgegeten maar en hou er toch nog altijd voldoende over.