Dan hèbben we eindelijk die ongewenste slakjes gevangen... maar... wat doen we er dan vervolgens mee?
(kort maar krachtig)

Ik vind dat de mens niks te zoeken heeft in de natuur. Tot op zeker hoogte dan. Wanneer de mens hekken om een natuurgebied zet is het zijn taak dat er niet een teveel aan dieren komt... je hebt deze dieren namelijk de kans ontnomen om ergens anders heen te gaan... Vind het dan wel raar om het nog natuur te noemenKees schreef:Sterk Esmee, maar de mens niet in de natuur, nieuwsgierig..
Dat vind ik echt onzinRickpad schreef:Slakken pletten levert voor andere aquarium bewoners weer een voordeel op in de vorm van voedsel. Dus de slakken worden dan niet nutteloos gedood. Maar erg pijnloos is dit ook weer niet.
Esmee schreef:en ze ruimen voor me op.
Rickpad schreef:Minder voeren heet als resultaat dat de slakken doodhongeren dus "humaan" is dat ook weer niet.
Janneke1991 schreef:nouja misschien hebben de andere slakjes er geen probleem mee dat er eentje naakt rondkruipt
Dát is "natuur".Esmee schreef:Als een vis hem wil eten moet ie dat toch echt zelf fixen