Wat erbij?
-
matsuperboy
- 200-400

Re: Wat erbij?
Ja een foto zegt meer als woorden haha (;
Als je iets zoekt moet je het zoeken vind je het niet dan is het Zoek, is het zoek dan vraag je om hulp.
help mensen in hoeverre je dit kan en respecteer de ander zijn mening
Groeten,
Matthijs
help mensen in hoeverre je dit kan en respecteer de ander zijn mening
Groeten,
Matthijs
je kunt vissen ook bestellen en laten bezorgen hoor maar niet iedereen vind dit prettig omdat je de vissen dan niet zelf kunt uitkiezen.
Je hebt bv terraquana, corydoras.nl, garnalenwereld, diervoeders ronal en zo zijn er nog wel een paar.
Die laatste is mijn vaste "mannetje"en ik ben er enorm tevreden mee.
Je hebt bv terraquana, corydoras.nl, garnalenwereld, diervoeders ronal en zo zijn er nog wel een paar.
Die laatste is mijn vaste "mannetje"en ik ben er enorm tevreden mee.
Waar in friesland woon je?
Zijn ook een aantal minder bekende namelijk, oa in drachten en in leeuwarden (die ik zo weet die nog wel eens minder algemene vissen hebben zitten;))
Zijn ook een aantal minder bekende namelijk, oa in drachten en in leeuwarden (die ik zo weet die nog wel eens minder algemene vissen hebben zitten;))
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=8256 160cm Z. amerika
Ik zit vlakbij Sneek, leeuwarden is voor mij 15 a 20 minuten rijden. Heb je een adres voor me? Reuze benieuwd.
Zag indd. al dat er bepaalde aqua shops zijn die ze bezorgen, als je in een uithoek zit en je hebt geen vervoer is dat wel een uitkomst.
Zag indd. al dat er bepaalde aqua shops zijn die ze bezorgen, als je in een uithoek zit en je hebt geen vervoer is dat wel een uitkomst.
Heb je een pb-tje gestuurd, wist niet zeker of de namen hier genoemd mogen ivm sponsoring.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=8256 160cm Z. amerika
Je kan nu wel heel moeilijk gaan doen maar de winkel waar je normaalgesproken je vissen haalt kan het zeer waarschijnlijk gewoon zelf bestellen. Je hoeft het alleen maar aan hun te vragen. De borelli is namelijk heel algemeen en daarom zullen eigenlijk alle winkels er wel aan kunnen komen.
Hehe maar heb nog geen 1 vis, en in deze omstreken is er niet veel bijzonders op dit gebied.
Maar heb genoeg info, en ik ga eens lekker strunen daar.
Bedankt voor de tips.
Maar heb genoeg info, en ik ga eens lekker strunen daar.
Bedankt voor de tips.