plaatsing in en uitloop van extern filter

Gebruikersavatar

Bertus
1000+
1000+
Berichten: 4898
Lid geworden op: 29 jan 2012 13:45
Locatie: Lopik

Re: plaatsing in en uitloop van extern filter

Bericht door Bertus »

Ik heb een Eheim pomp en wat hun aangeven staat ook in de gebruiksaanwijzing :D Op de pomp zelf zitten 2 afsluiters die je dicht kunt doen om daarna de slangen met houder los te koppelen van de pomp voor eventueel onderhoud. De pers zijde kun je inderdaad knijpen, dit heb ik in het beging toen er nog kleine plantjes in de bak ook gedaan omdat er toen teveel stroming was. Nou er meer apparatuur (co2 reactor en externe verwarming) achter de pomp zit staat hij voluit aan.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje, alleen werken ze in ploegendienst !!!!!

Juwel Primo 70, The forest on the rocks viewtopic.php?f=28&t=13394
Juwel Vision 180 (gestopt) ; viewtopic.php?f=28&t=7237
Betta nano bakje (verkocht) viewtopic.php?f=28&t=7865

Gebruikersavatar

Tukkertje
0-200
0-200
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2019 20:42

Re: plaatsing in en uitloop van extern filter

Bericht door Tukkertje »

dennisr schreef: 18 mar 2013 17:28 Ja inlaat uitlaat, verwarrend allemaal..maar heb sjakie zijn advies opgevold.
De uitlaat zit nu aan dezelfde kant als de inlaat en geloof dat ik nu een mooie circulatie heb.
Zie het water idd tegen het glas aan de andere kant stromen en naar beneden werken en via de bodem weer terug!!.
Daar zit nu aan het einde van de bodem rit van het water mijn uitlaat. (met korfje) dus loopt wel een stukje beter zo, mijn dank voor het meedenken.
Dennis ik zit met hetzelfde probleem. Zou je een foto kunnen plaatsen van jouw uitlaat?

Gebruikersavatar

Erik1974
1000+
1000+
Berichten: 1723
Lid geworden op: 09 dec 2014 13:08
Locatie: Bilthoven

Re: plaatsing in en uitloop van extern filter

Bericht door Erik1974 »

Hoi Tukkertje, dit bericht is al bijna 6 jaar oud, ik denk niet dat je antwoord gaat krijgen :)

Zo te zien isd Dennis niet meer actief hier. Je kan even een voorstel topic aanmaken als je dat leuk vind en je vraag stellen in een eigen topic.

Plaats reactie

Terug naar “Filters en filtering”