Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Rdenie
0-200
0-200
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 okt 2017 21:45

Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door Rdenie »

Dag allemaal. Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom. Nu net een maand mn lido 200 up and running. Alles ging/gaat perfect behalve dat mijn eheim experience 350 ( 1050lh) sinds vorige week beduidend minder kracht heeft. Plots zag ik mn planten amper bewegen. Dus alles afgekoppeld want ik d8 het zal wel vies zijn maar niks blerk minder waar het zag er nog mooi schoon uit. Toch alles eruit gehaald en alleen de witte watten schoongespoeld en mn blauwe sponzen en keramische pijpjes niet. Weer aangesloten en gelukkig weer volop stroming. Tot twee dagen erna mn uitstroom met 50% verminderde. Vervolgens weer opengemaakt alles eruit, alles erin , aangesloten en hij stroomde weer als een gek. Tot vandaag, weer na twee dagen amper uitstroom. Wat doe ik verkeerd of wat kan er aan de haznd zijn? Ik zie geen verstoppingen. Wel moet ik vermelden dat ik wel een atomizer op de afvoer heb mocht dit invloed kunnen hebben. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn????

Gebruikersavatar

rverwaart
0-200
0-200
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 okt 2017 12:15

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door rverwaart »

Hoe oud is de pomp?

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Rdenie
0-200
0-200
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 okt 2017 21:45

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door Rdenie »

Spiksplinter nieuw! Net 3 weken oud. Ook vandaag is mn uitstroom minimaal.
Afbeelding

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Rdenie
0-200
0-200
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 okt 2017 21:45

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door Rdenie »

Mijn excuses, ik heb het probleem al gevonden :roll:
Ik had de pomp weer opengemaakt en toen viel het mij pas op dat ik eerst het rooster onder mn witte watten had gestopt. De witte watten werden dus helemaal in de ingang van mn motor gezogen. Ik denk een beginnersfoutje ik denk dat ik te enthousiast was toen ik em in gebruik nam en dus niet goed gekeken heb.

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door amber98 »

Gelukkig heb je de oorzaak gevonden :)

Gebruikersavatar

Erik1974
1000+
1000+
Berichten: 1723
Lid geworden op: 09 dec 2014 13:08
Locatie: Bilthoven

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door Erik1974 »

Rdenie schreef: 01 nov 2017 16:03 Mijn excuses, ik heb het probleem al gevonden :roll:
Ik had de pomp weer opengemaakt en toen viel het mij pas op dat ik eerst het rooster onder mn witte watten had gestopt. De witte watten werden dus helemaal in de ingang van mn motor gezogen. Ik denk een beginnersfoutje ik denk dat ik te enthousiast was toen ik em in gebruik nam en dus niet goed gekeken heb.
Typisch gevalletje van Oeps! :D

Gebruikersavatar

rverwaart
0-200
0-200
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 okt 2017 12:15

Re: Stroming verminderd met 50% om de 3 dagen

Bericht door rverwaart »

Rdenie schreef: 01 nov 2017 16:03 Mijn excuses, ik heb het probleem al gevonden :roll:
Ik had de pomp weer opengemaakt en toen viel het mij pas op dat ik eerst het rooster onder mn witte watten had gestopt. De witte watten werden dus helemaal in de ingang van mn motor gezogen. Ik denk een beginnersfoutje ik denk dat ik te enthousiast was toen ik em in gebruik nam en dus niet goed gekeken heb.
Haha dat gaat 'm inderdaad niet worden nee ;). Goed dat je het gevonden hebt!

Plaats reactie

Terug naar “Filters en filtering”